Odvetvie predaja pohonných hmôt čelí neustálym a náročným zmenám ekonomického prostredia. Odpoveďou na tieto výzvy je nová filozofia značky OMV v retaile, „Staráme sa viac“. Je úspešné vďaka nepretržitej snahe o maximalizáciu kvality produktov, služieb a technológií ako aj vďaka zameraniu partnerov a zamestnancov čerpacích staníc OMV na zákazníkov.


Školenia k špeciálnym produktom a službám a nepretržitá komunikácia s partnermi a zákazníkmi dávajú personálu OMV ako ambasádorom značky schopnosť ponúkať jedinečný zážitok. Čerpacie stanice OMV ponúkajú viac ako len palivo. Poskytujú služby s cieľom prekročiť očakávania zákazníkov nadpriemernou kvalitou, pružnosťou a top výkonom.

Živý dôkaz: Produkty a služby OMV top kvality

Zákazníci čerpacích staníc OMV ťažia z vynikajúcej kvality, služieb najvyššej triedy a širokého výberu bezkonkurenčných produktov vysokej akosti - od popredných prémiových palív až po kávu skvelej chuti v obchodoch VIVA.
 

Prémiové palivá MaxxMotion predlžujú životnosť motora, zlepšujú jeho výkon a prémiový benzín MaxxMotion 100plus spĺňa tie najprísnejšie požiadavky, ktoré automobilový priemysel definoval vo svojej Worldwide fuel charter. Cieľom tejto smernice je určiť palivám kritériá, ktoré vozidlám a motorom zaručia najlepší výkon. Benzín MaxxMotion 100plus spĺňa požiadavky najvyššej, piatej kategórie VIVA Café, ktorá od mája 2016 nesie pečať kvality FAIRTRADE na všetkých trhoch, kde OMV  pôsobí, ponúka zákazníkom OMV jedinečný kávový zážitok. Najlepšie fair trade suroviny sa spojili s najlepšou kávovou zmesou z renomovanej pražiarne v Taliansku. Približne 1,3 milióna zákazníkov na 1400 čerpacích staniciach OMV v deviatich európskych krajinách a takmer 40 miliónov šálok kávy, predaných každý rok, sú živým dôkazom vedúceho postavenia OMV na trhu.

 

Filozofia „Staráme sa viac“ definuje kultúru našich služieb,“ vysvetľuje Gernot Gollner, retail manager. „Potreby a želania našich zákazníkov sú stredobodom všetkého, čo robíme. Čerpacie stanice OMV by mali byť prvou voľbou pre ľudí v pohybe. Našim cieľom je ponúknuť zákazníkom viac užitočných služieb v porovnaní s konkurenciou. Čím lepší, pružnejší a kreatívnejší sme pri prispôsobovaní sa ekonomickým výzvam a túžbam zákazníkov, tým úspešnejší budeme v budúcnosti.“

Kreatívny tímový duch naprieč trhmi

Aktívne zapojenie partnerov a zamestnancov na čerpacích staniciach je zdrojom kreativity a inšpirácie pre všetky trhy, kde OMV pôsobí. Úspech rôznych lokálnych iniciatív, vyvinutých partnermi na čerpacích staniciach OMV a ich personálom poukazuje na silnú identitu značky a odhodlanie pokračovať v plnení sľubov.

 

"Staráme sa viac" je filozofiou našej značky. Dáva našim zákazníkom skutočný pocit OMV ponukou toho, čo si najviac cenia. K tomu patrí vynikajúci výber zdravého jedla, najlepšia káva, pôsobivé prostredie a najlepšie služby spolu s palivom najlepšej kvality. Ostatne, v živote najviac záleží na maličkostiach. Na to sa naši zákazníci môžu spoľahnúť. Všade. Vždy,“ uzatvára Gernot Gollner.