18.03.2016

Ako bude vyzerať konkurent pre BMW 3 od Genesisu?

Kórejci sa chcú so značkou Genesis hrdo postaviť nemeckej konkurencii. Keďže im zatiaľ chýba história a meno, ktoré aj laikom evokuje luxus, musia to dohnať kvalitou svojich produktov, ako sme sa presvedčili aj v teste vtedy ešte Hyundai Genesis Sedan. Ten dostal po novom meno G80 a automobilka už medzičasom predstavila aj svoju vlajkovú loď Genesis G90.  Chýba mu však ešte športový sedan strednej triedy. Dostane označenie G70 a práve G70 bude aj prvým typom od Genesisu so športovým modelom N. Konkrétne je verzia kupé. Ako však bude vyzerať?

Newyorský koncept Genesisu ukáže, ako si automobilka predstavuje športový sedan. Zrejme teda predznamená, ako bude vyzerať typ G70, ktorý automobilka predstaví už v roku 2017.

To nám napovie koncept, ktorý automobilka privezie do New Yorku. Hoci nám Kórejci zatiaľ ponúkli iba malú ochutnávku, už teraz je jasné, že auto bude mať veľmi dynamické línie. Keďže Genesis plánuje odhalenie typu G70 na rok 2017, je jasné, že auto, ktoré zatiaľ pomenovali New York Concept, nás má navnadiť práve na túto novinku. O G70 sa navyše nedávno veľmi pochvalne vyjadril aj Albert Bierman, šéf divízie N, keď povedal: "G70 je úplne nové zviera. Môžete očakávať skutočne pekne ovládateľné auto. Bude to G70 a prídu aj výkonné verzie. Jeho platforma je vhodná pre vysoký výkon." Iba pripomeniem, že pôjde o auto s pohonom zadnej nápravy, ktoré má konkurovať BMW 3, Mercedesu C, Audi A4, Jaguaru XE, či Lexusu IS. Jeho najsilnejšia verzia G70 N bude mať pravdepodobne pod kapotou 3,3 litrový motor twin-turbo V6, vyladený na viac ako 430 koní. Viac o koncepte sa dozvieme už budúci týždeň.

Zdroj: autoblog



SÚŤAŽ: Hrajte o 3x 5 l špičkového oleja FUCHS

5 l oleja FUCHS Kedy bola založená spoločnosť FUCHS? Chcem súťažiť


DISKUSIA K ČLÁNKU - VYJADRITE AJ VY SVOJ NÁZOR

Prihláste sa, ak máte konto na TopSpeed.sk.

18.03.16 12:08 | blaster

237

84

Veľmi dobrý prístup ....keby ich chceli este aj podkopať s lepšími cenami kedze nemajú históriu.

odpovedať

2 | 1

19.03.16 06:51 | painkiller

116

82

Konkurovať autám z Mníchova s emblémom M deklaroval už kde kto. Ale doposiaľ to nikto nedokázal.
Ani tentokrát sa to nepodarí a to aj napriek tomu, že vo vedení divízie N majú konštruktéra divízie M od BMW. Netvrdím, že to nebude dobré auto, ale kvality M nedosiahne.
Jazdím na: BMW 135i cupé

odpovedať

1 | 4

19.03.16 17:22 | me
O tých kvalitách M, ktoré spomínaš zanikli pri e92 alebo ešte skôr takže konkurovať im môže kadekto. Jediný bez konkurencie ostávajú v AMG. To nemôžeš poprieť a to vôbec nie som fanúšik nemeckých automobiliek.

odpovedať

0 | 0

20.03.16 12:25 | painkiller

116

82

Áno, divízia AMG sa s divíziou M pretláča, ale stále sa mi zdá, že sa vždy len dotiahnu, resp. s novým modelom na chvíľu predbehnú M. No ale potom príde nový rad M a je všetko ako predtým. Táto súťaž medzi nimi je na prospech veci, pretože ani jednému zo súperov nedovolí zaspať na vavrínoch.
Tým v žiadnom prípade nechcem dehonestovať AMG.
Jazdím na: BMW 135i cupé

odpovedať

0 | 2

24.03.16 15:16 | painkiller

116

82

Konkurencia od ako píšeš kdekoho nehrozí, pretože nik okrem AMG nemá odvahu na to, aby vstúpil do tohto ringu.
A súhlasím s tým, že obrovský podiel elektronizácie autu uškodil. Ale to isté sa týka aj AMG, takže +/- sú na tom rovnako obe divízie, aj M aj AMG.
Jazdím na: BMW 135i cupé

odpovedať

0 | 0


Automechanika 2016 Frankfurt