Kto nie je na internete, akoby neexistoval. BMW sa snaží rôznymi spôsobmi propagovať športovo ladené špeciálne modely z oddelenia Motorsport. BMW M má vlastnú internetovú stránku. Na čo bude vlastne www.bmw-m.com dobrá a čo na nej nájdeme?

BMW po vzore napríklad Porsche prichádza so špeciálnou internetovou stránkou, ktorá sa venuje len modelom s prívlastkom M. Porsche s internetovou stránkou 9:11 Magazine už naznačilo, ktorým smerom sa podobné stránky uberajú.

Emocionálne doplnky tvoria originálne zvuky motorov jednotlivých automobilov.

Stránka ponúkne zaujímavý pohľad do sveta BMW M. Nebudú tam však len M modely, ale aj fotky a nadchádzajúce udalosti Driving Experience, alebo oddelenie BMW Individual.

Webová stránka využíva rozloženie s veľkoformátovými obrázkami, čomu zodpovedá moderný dizajn. Ten optimalizovali tak, aby spĺňal trend rastúceho používania mobilných zariadení. BMW M Magazine publikuje niekoľko článkov týždenne. Tie zahŕňajú témy od dizajnu až po video návody o funkciách produktov. Tiež tu budú exkluzívne rozhovory s ľuďmi priamo z vývoja BMW M.

Na stránke nájdete všetky M modely, od M2 po M6, od M140i po M760Li xDrive.

Technické parametre dopĺňajú zvuky motorov

Na jednej stránke sú popísané všetky M modely s ich technickými údajmi. S 3D zobrazením ponúkajú záujemcom pohľad na vozidlá zo všetkých uhlov. Emocionálne doplnky tvoria originálne zvuky motorov jednotlivých automobilov.

Stránka umožní spojenie majiteľov M vozidiel. Od tohto leta budú môcť všetci majitelia pristúpiť k uzamknutej oblasti zadaním svojho VIN čísla. Tam budú môcť predstaviť svoje auto alebo komunikovať s ostatnými fanúšikmi M.

Stránka je prispôsobená mobilným zariadeniam.

Spustenie webu spojili s kampaňou „Where too much is just right“ (kde príliš veľa je správne). Kampaň začne sériou online filmov. Potom pokračuje na sociálnych sieťach so zdieľaním obrázkov. Prvý online krátky film je už vonku. Čo myslíte, má v súčasnosti takáto propagácia opodstatnenie?