Balík Competition obsahuje najmä zvýšenie výkonu o 14 kW (19 k) na 331 kW (450 k). Motoru sekunduje upravený adaptívny podvozok a novo naladený aktívny M diferenciál a stabilizačný systém. Výsledkom sú ešte lepšie jazdné vlastnosti a o 0,1 s kratší čas zrýchlenia z 0 na 100 km/h.

Zvonka zaujmú najmä 20" kované disky, čierne doplnky a koncovky výfuku v prevedení čierny chróm.

O 19 koní vyšší výkon

Balík Competition totiž obsahuje okrem iného aj zvýšenie výkonu. V tomto prípade z pôvodných 317 kW (431 k) v rozmedzí 5 500 až 7 300 ot/min na 331 kW (450 k) pri 7 000 ot/min. To je o 14 kW (19 k) viac. Krútiaci moment zostal rovnakých 550 Nm v rozsahu 1 850 až 5 500 ot/min. Kombinovaná spotreba podľa výrobcu pritom zostane rovnaká, teda 8,8 l/ 100 km so 6-stupňovým manuálom a 8,3 l/ 100 km so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou M DCT. Čo sa však zmenilo, je čas potrebný na zrýchlenie z 0 na 100 km/h. Je kratší o 0,1 s, čo znamená, že M3 a M4 s prevodovkou M DCT dosiahnu stovku za 4,0 s a M4 Cabrio za 4,3 s. S manuálnou prevodovkou im to bude trvať 4,2 s v prípade M3 a M4 a 4,5 s v prípade otvorenej M4.

V balíku Competition však budúci majitelia dostanú aj prepracovaný adaptívny M podvozok s novými pružinami, tlmičmi a stabilizátormi. Novo naladené sú aj jazdné režimy Comfort, Sport a Sport +. Iné nastavenie má navyše aj aktívny M diferenciál a stabilizačný systém DSC (Dynamic Stability Control). BMW M3 a M4 Competition jazdí na 20 palcových kovaných hliníkových diskoch dizajnu 666M (rovnako ako M4 GTS) obutých do pneumatík 265/30 R20 vpredu a 285/30 R20 vzadu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zvonka sa autá s balíkom Competition odlišujú od bežných M3 a M4 prevedením BMW Individual Shadow Line, čo znamená, že majú čierne ľadvinky, lišty okolo okien, pätky a rámčeky spätných zrkadiel a lištu na výduchu na prednom blatníku. Podobne aj športový výfukový systém dostal koncovky v prevedení čierny chróm.

Zdroj: tlačová správa