Výstavisko BMW Welt zaostrilo pozornosť na nový rad 7. Návštevníci z celého sveta si tu môžu prezrieť vrcholný typ značky v exkluzívnom priestore. Výstava sprostredkúva kľúčové vlastnosti novej „sedmičky“ ako luxus, komfort a priekopnícke technológie. Prvýkrát tu nové BMW radu 7 (typ G11/G12) predstavili novinárom a predajcom ešte v polovici minulého roka. V súčasnosti si môžu zákazníci vyzdvihnúť svoju novú sedmičku v nových doručovacích priestoroch „Luxury 7“. Stačí o to požiadať svojho predajcu pri kúpe auta. Možnosť pompézneho odovzdania nového auta môže využiť každý prvý majiteľ z ktoréhokoľvek kúta sveta. No šou to nie je zadarmo, ani v cene auta...

Preberanie nového BMW radu 7 má byť pre majiteľa nezabudnuteľným zážitkom

Novinka zaujme fanúšikov a zákazníkov už pri vstupe do výstaviska z južnej strany. Stojí totiž na tmavej, veľmi lesklej sklenenej podlahe ozdobenej bronzovými intarziami. Priestor lemuje osvetlená stena s textúrou s diagonálnym kosoštvorcovým vzorom - poznávacím znakom BMW radu 7. Nad vozidlom sa vznáša plachta z karbónového vlákna, ktorá symbolizuje „Carbon Core“ modelu.

Výstavná plocha zaujme aj dispozíciou orientovanou na štyri veľké tematické okruhy: inovatívna funkčnosť, individuálny komfort, dizajn a BMW EfficientDynamics. S tým spojené vlastnosti reprezentujú okrem iného predmety vyrobené medzinárodnými umelcami, dizajnérmi a priekopníkmi z oblasti techniky. Artefakty z nymfenburgskej porcelánky v Mníchove symbolizujú nároky luxusnej limuzíny. Obrovská LED stena s dotykovou technológiou zobrazuje inovácie, ktoré návštevníci objavujú. Ide o nový Display Key, osvetlenie interiéru a ovládanie gestami, ktoré do auta vôbec prvýkrát zabudovali. Na stĺpčeku vôní sa zobrazuje Ambient Air Package, vôňa, ktorá osvieži aj interiér nového BMW radu 7, ak túto funkciu v príplatkoch zaželáte.

Prostredníctvom programu „Luxury 7“ vytvorili v BMW Welt z vyzdvihnuia auta nový zážitok. Je dostupný výlučne tejto skupine top zákazníkov. Hlavnou úlohou je premeniť prvé stretnutie s ich novým autom na nezabudnuteľné. Okrem individuálnej starostlivosti o zákazníka zahŕňa ponuka okrem iného aj prenocovanie v 5-hviezdičkovom hoteli, 3-chodové menu v Bavárii pripravené špičkovým gastronómom pánom M. Käferom. Samozrejme, aj šoférske služby pri vyzdvihnutí nového vozidla. Tie nesmú chýbať. BMW je v prvom rade automobilka, až potom všetko ostatné...

zdroj: tlačová správa