14.02.2016

BMW odovzdá luxusný rad 7 pompézne. No treba cestovať do Mníchova

Výstavisko BMW Welt zaostrilo pozornosť na nový rad 7. Návštevníci z celého sveta si tu môžu prezrieť vrcholný typ značky v exkluzívnom priestore. Výstava sprostredkúva kľúčové vlastnosti novej „sedmičky“ ako luxus, komfort a priekopnícke technológie. Prvýkrát tu nové BMW radu 7 (typ G11/G12) predstavili novinárom a predajcom ešte v polovici minulého roka. V súčasnosti si môžu zákazníci vyzdvihnúť svoju novú sedmičku v nových doručovacích priestoroch „Luxury 7“. Stačí o to požiadať svojho predajcu pri kúpe auta. Možnosť pompézneho odovzdania nového auta môže využiť každý prvý majiteľ z ktoréhokoľvek kúta sveta. No šou to nie je zadarmo, ani v cene auta...

Preberanie nového BMW radu 7 má byť pre majiteľa nezabudnuteľným zážitkom

Novinka zaujme fanúšikov a zákazníkov už pri vstupe do výstaviska z južnej strany. Stojí totiž na tmavej, veľmi lesklej sklenenej podlahe ozdobenej bronzovými intarziami. Priestor lemuje osvetlená stena s textúrou s diagonálnym kosoštvorcovým vzorom - poznávacím znakom BMW radu 7. Nad vozidlom sa vznáša plachta z karbónového vlákna, ktorá symbolizuje „Carbon Core“ modelu.

Výstavná plocha zaujme aj dispozíciou orientovanou na štyri veľké tematické okruhy: inovatívna funkčnosť, individuálny komfort, dizajn a BMW EfficientDynamics. S tým spojené vlastnosti reprezentujú okrem iného predmety vyrobené medzinárodnými umelcami, dizajnérmi a priekopníkmi z oblasti techniky. Artefakty z nymfenburgskej porcelánky v Mníchove symbolizujú nároky luxusnej limuzíny. Obrovská LED stena s dotykovou technológiou zobrazuje inovácie, ktoré návštevníci objavujú. Ide o nový Display Key, osvetlenie interiéru a ovládanie gestami, ktoré do auta vôbec prvýkrát zabudovali. Na stĺpčeku vôní sa zobrazuje Ambient Air Package, vôňa, ktorá osvieži aj interiér nového BMW radu 7, ak túto funkciu v príplatkoch zaželáte.

Prostredníctvom programu „Luxury 7“ vytvorili v BMW Welt z vyzdvihnuia auta nový zážitok. Je dostupný výlučne tejto skupine top zákazníkov. Hlavnou úlohou je premeniť prvé stretnutie s ich novým autom na nezabudnuteľné. Okrem individuálnej starostlivosti o zákazníka zahŕňa ponuka okrem iného aj prenocovanie v 5-hviezdičkovom hoteli, 3-chodové menu v Bavárii pripravené špičkovým gastronómom pánom M. Käferom. Samozrejme, aj šoférske služby pri vyzdvihnutí nového vozidla. Tie nesmú chýbať. BMW je v prvom rade automobilka, až potom všetko ostatné...

zdroj: tlačová správa



DISKUSIA K ČLÁNKU - VYJADRITE AJ VY SVOJ NÁZOR

Prihláste sa, ak máte konto na TopSpeed.sk.

14.02.16 18:22 | h
V com sa to lisi od preberania Phaetonu ? Bullshit je to, este aj prostredie je hnusne.

odpovedať

14.02.16 18:35 | ja1999
nadávaš tu na obrázky a určite sa vozíš na zhnitej zelenej felícii a ani si okolo takého auta neprešiel....milujem takýchto haterov...

odpovedať

14.02.16 19:30 | waldo911

16

76

Tak ty si pekny somarik
Jazdím na: BMW M550d

odpovedať

4 | 3

14.02.16 19:32 | KEKO535

457

75

Ked na nieco nemam, tak budem na to nadavat....To je take Slovenske.
Jazdím na: Mercedes W204

odpovedať

10 | 0

15.02.16 10:39 | h
No veruze na novu 7cku nemam, ale snad mozem vyjadrit svoj nazor ked sa mi to nepaci a to prostredie z tych obrazkov sa mi naozaj nepaci. Hlavne som reagoval na to ze s podobnym konceptom prisiel uz davno VW pri preberani phaetonu a tusim ze uz aj pri samotnej konfiguracii budúceho vozidla.

odpovedať

Jaguar AWD XE leto 2016
android aplikacia

Jaguar AWD XF leto 2016

Najnovšie komentáre