Koncept dotvárajú športové prvy z kompozitných materiálov ako predný spojler a zadný difúzor.

Koncept dotvárajú športové prvky z kompozitných materiálov ako predný spojler a zadný difúzor.

Zdá sa, že áno. Pod kapotou Racing konceptu pracuje 1,6 litrový benzínový štvorvalec s veľmi slušným výkonom až 188 kW (265 k). Litrový výkon hovorí o rekordnej hodnote v prípade sériovo vyrábaných automobilov 117 kW (160 k). So spotrebou okolo 6,5 l/100 km by hladina emisií mala byť na čísle CO2 155 g/km. Protipól silnému motoru budú tvoriť 380 mm brzdové kotúče so štvorpiestovými strmeňmi, ktoré sa skrývajú za 19 palcovými zliatinovými kolesami.

Ženevský koncept Citroën DS4 Racing je vybavený 1,6 litrovým motorom s výkonom 188 kw (265 k). Tešíme sa na sériovú verziu :)
Citroën z línie DS predal po celom svete už 180 000 vozidiel.

Citroën z línie DS predal po celom svete už 180 000 vozidiel.

Ale aby sa nepovedalo, že Francúzi pod pojmom „100% športová štúdia“ myslia len zvýšenie výkonu a väčšie brzdy, venovali sa aj iným prvkom. Znížili svetlosť o 35 mm. Ďalej došlo k rozšíreniu rozchodu kolies vpredu o 55 mm a vzadu o 75 mm. Dojem športového ducha dotvára predný spojler, rozšírené blatníky, prahy a zadný difúzor. Citroën dokonca použil nový typ farby, ktorý mení lom svetla. Sčasti to môžeme vidieť na oficiálnych fotkách, viac však napovie autosalón v Ženeve. Sériová verzia by sa od konceptu nemala veľmi líšiť.

Pôvodne sa šírili dohady, že DS4 Racing bude hybrid. Nestalo sa.

Pôvodne sa šírili dohady, že DS4 Racing bude hybrid. Nestalo sa.