Múzeum vytiahlo všetky exempláre a dieru zasypalo.

Ako sa ukázalo aj prepadnutá podlaha a v nej osem áut je veľmi dobré lákadlo na turistov. Po udalosti narástol počet návštevníkov múzea o 60 percent. Inštitúcia si teda túto príležitosť nechce nechať ujsť.

Pôvodné plány hovorili aj o tom, že aspoň časť prepadliska ostane nezakrytá v pôvodnom stave. Ukázalo sa však, že toto riešenie by bolo drahšie ako zasypanie celej jamy. Z krátera teda návštevníci už neuvidia nič. Vedenie múzea sa rozhodlo zachovať aspoň niekoľko zničených áut. Veď predsa tie majú teraz akúsi pridanú hodnotu a nikde inde na svete rovnako prepadnutý exemplár nenájdete.

Múzeum chcelo ako súčasť expozície nechať aj časť prepadliska. Z finančných dôvodov však verejnosti ponúkne z nešťastia len 5 zničených a 3 zrenovované exponáty.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Ako som už uviedol, opravy sa dočkajú len tri kusy. Najmladší z nich zišiel z výrobnej linky len v roku 2009 a konkrétne ide o prototyp ZR1 „Blue Devil“. Múzeum ho navyše nevlastní. Je to majetok samotného koncernu. Druhou zachránenou bude biela Corvetta C4 z roku 1992. Jej špecialitou je fakt, že je to miliónta vyrobená Corvetta vôbec. Najstarším obnoveným kúskom bude exemplár z roku 1962.

Zvyšné kusy síce boli z prepadliska vytiahnuté, no na výstavnú plochu sa vrátia v poškodenom stave.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj: Prepadlisko v Corvette múzeu prilákalo o 60% viac návštev

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov