6,2 litrový motor V8 LS3 pochádza z produkcie GM. Štandardný agregát má výkon 435 koní. Zamestnanci Kahn Design vyladili pohonnú jednotku na 507 koní.

Drsný off-road má názov Flying Huntsman a vychádza z Land Roveru Defender 110. V sériovom stave však neostalo takmer nič. Flying Huntsman narástol do dĺžky oproti sériovému autu o 1,2 metra. 0 400 mm v prednej časti a o 800 mm v zadnej časti. Dizajnéri nechceli mať z auta jazvečíka, preto pridali karosérii do šírky 150 mm. Podľa nás sa im práca viac, než vydarila!

Motor V8, uzamykateľné diferenciály a mnoho ďalšieho

Pod kapotou „lietajúceho lovca“ našťastie nenájdeme sériový 2,2 litrový štvorvalcový diesel, ale poriadne veľký motor V8. Pohonná jednotka pochádza z produkcie GM, ide o V8 LS3 s objemom 6,2 litra. Štandardný motor má výkon 435 koní. Zamestnanci Kahn Design chceli poriadnu dávku výkonu a motor vyladili na 507 koní. O prenos výkonu na kolesá sa stará 6-stupňový automat od GM. Flying Huntsman a.k.a. Defender 6x6 dostal do vienka poriadny off-roadový podvozok, uzamykateľné diferenciály, redukčnú prevodovku a silnejšie brzdy.

Defender 6x6 Flying Huntsman

Flying Huntsman narástol oproti Defenderu do dĺžky 1200 mm a do šírky 400 mm

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Vo vnútri nehľadajte žiadny sparťanský interiér na štýl sériového Defendera. Majiteľov bude rozmaznávať červená koža v spojení s tweedovou látkou alebo alcantarou. Ďalej nechýba zákazkový prístrojový štít a vyhrievané športové sedadlá.


Cena rozhodne nie je nízka. Za prvý exemplár si Briti pýtajú 287 000 €. Ďalšie autá s výkonom na štandardnej hodnote 435 koní by mali stáť po prepočte cca 222 600 €. Nie je to málo, ale podstatne menej, než by ste dali za Mercedes G63 AMG 6x6.


Zdroj: autoforum