Síce DS ako samostatná entita existuje už od júna, no jej skutočné predstavenie budeme datovať od autosalónu v Paríži.

Oficiálne je DS samostatným subjektom už od prvého júna tohto roku. Takto aj vystupuje už napríklad na čínskom trhu. Po novom však bude chcieť preraziť aj v Európe. Hlavným cieľom zmeny je vrátiť Francúzsko na mapu výrobcov prémiových automobilov.

Hlavným ťahákom predstavovania novej značky a jej smerovania má byť okrem iného koncept s názvom Divine DS. Na dizajnovom diele pracovali aj také mená ako Swarovski a Lesage. Jeho vzhľad je naozaj originálny. Celému konceptu vládnu kosoštvorce. Ich prítomnosť je na prvý pohľad zrejmá najmä na panoramatickej streche, odkiaľ prechádzajú až po nárazník.

Kým bežná ponuka značky Citroën bude najmä voľbou z rozumu, déeská majú zamierené oveľa vyššie. Svojim zameraním chcú zapadnúť v prémiovom segmente.

Koncept Divine DS sa nesie v znamení kosoštvorcového dizajnu.

Vo vnútri nájdete absolútne neštandardný interiér, ktorý sme tu ešte nemali. Dizajnéri povrch vytvorili takmer výhradne z luxusných materiálov a pre bežného motoristu divokých tvarov. Vnútro nemá prístrojový panel. Vystačí si s holografickým displejom!

Bohužiaľ, technika až tak exkluzívna nie je. Pohon tvorí 1,6 litrový štvorvalec z Peugeotu RCZ R. Výkon 198 kW (269 k) posiela na predné kolesá prostredníctvom 6 stupňovej manuálnej prevodovky.

Uvidíme teda, či francúzsky výrobca má skutočne na to, aby prerazil v náročnom európskom prémiovom segmente. Od autosalónu v Paríži teda budeme písať o novej značke DS.

Zdroj: tlačová správa, autoblog.com

Prečítajte si aj: Divine DS ukazuje eleganciu samostatnej značky DS

Koncept prináša skutočne netradičné pohľady.