Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Autá Ermini v 50-tych rokoch súperili so značkami ako Ferrari, Maserati, Porsche, či Mercedes a dokázali ich poraziť. Teraz sa malý výrobca z Florencie vrátil s typom Seiottosei, ktorý približuje klasické športiaky modernej dobe.

Nič netrvá večne a v roku 1962 sa meno Ermini vytratilo z mapy automobilových výrobcov. Po 45 rokoch mýtická talianská značka vstala z popola, aby v roku 2007 vznikla malá automobilka Ermini Automobili Italia. V spolupráci s turínskou Osellou vytvorili stroj, ktorý odkazuje na slávnu minulosť a využíva modernú techniku. Nový typ pomenovali Seiottosei. Šasi vyrobili ako trubkový rám s karbónovými panelmi, do stredu umiestnili prepĺňaný 2,0 litrový 4-valec Renault s 320 koňmi, ktorý cez 6-stupňnovú sekvenčnú prevodovku prenáša výkon na zadné kolesá.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Vpredu aj vzadu použili „push-rod“ zavesenie. Auto zastavuje brzdový systém Brembo s vetranými kotúčmi. Seiottosei jazdí na perfektných diskoch Allegerita z produkcie OZ Racing s rozmermi 7,5/17 vpredu a 8,5/17 vzadu. Ani pri pneumatikách Taliani nezaváhali a disky obuli do špičkových semislikov Toyo R888 s rozmermi 215/15 R17 vpredu a 245/40 R17 vzadu. V tejto konfigurácii dokázali postaviť auto s hmotnosťou iba 686 kg, ktoré pokorí stovku za 3,5 s a prestane zrýchľovať pri 270 km/h, kedy zasiahne elektronický obmedzovač.

Ermini Seiottosei

Ermini stavia na úspešnej histórii

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Zdroj: autoblog.com