Po tom, čo Ferrari hromadne zvolávalo Californiu T pre riziko požiaru, čelí ďalšiemu problému. Väčší brat, 488 GTB, môže rovnako ako California T kedykoľvek vzbĺknuť. V Amerike zatiaľ nebol zákazníkom doručený žiaden kus, takže najväčší trh sveta pre Ferrari sa problému vyhne, len si naň počkajú o niečo dlhšie. Obe autá používajú nový 3,9 litrový preplňovaný V8 motor, s ktorým Ferrari tiež vstúpilo do éry prepĺňania aj pre "bežné" typy.

Na vine by podľa ľudí z Ferrari mala byť nízkotlaková hadica palivového vedenia, dodávaná firmou Dytech, ktorá vraj nie je správne napojená na palivové čerpadlo. To môže následne spôsobiť vyparovanie benzínu, no a ten sa môže, samozrejme, ľahko vznietiť. Ferrari spozorovalo tento problém pred mesiacom pri bežnej kontrole modelu California T a ešte pred Vianocami rozoslalo majiteľom áut oznámenia o zvolávacej akcii.

California T odštartovala vo Ferrari novú éru turbomotorov, ale aj problémov