Renault má Daciu, ktorej to ide. VW chce teda tiež niečo čím by oslovil najmä chudobnejšiu časť obyvateľstva.

Renault má Daciu, ktorej to ide. VW chce teda tiež niečo čím by oslovil najmä chudobnejšiu časť obyvateľstva.

Novinka koncernu plánuje preraziť najmä v Rusku, Indii, Brazílii a v Číne. VW však nevylučuje možnosť, že autá bude predávať aj v Európe. Hlavnou zbraňou majú byť tri typy- MPV, kombi a malý sedan. Ich cena by mala byť v rozpätí od 5 do 10 tisíc €. Vyzerá to tak, že Dacia a Datsun dostanú v blízkej budúcnosti ťažkého súpera.

Nízka cena si však vyžiada svoje. Jednoduchý dizajn, staršie motory a platformy. Takýto bude svet lacných „volkswagenov“. Všetky tri typy budú mať rovnaký rázvor a ich výbava bude obsahovať len to najnutnejšie.

Možno už v roku 2015 budeme jazdiť vo "Volkswagene" za 5000€. Automobilka chce preraziť v segmente, kde zatiaľ chýba.
Ľudové autá od VW dnes patria medzi legendy.

Ľudové autá od VW dnes patria medzi legendy.

Informácie o novej značke zatiaľ nikto nepotvrdil. Podľa vyjadrení hovorcu VW, Erica Felbera je jasné, že koncern o tejto možnosti minimálne uvažuje: „Pravidelne vyhľadávame nové segmenty a nové trhy. Medzi nimi sú aj lacné autá.“ Teóriu podporuje aj predchádzajúce vyhlásenie šéfa odborov automobilky, Bernda Osterloha, ktorý povedal, že VW potrebuje auto pre rozvojové trhy umiestnené pod typom Up!. Podľa nepotvrdených informácií by nová značka mala byť realitou do roku 2015.

Zdroj: autoblog.com

Práve ľudové autá v minulosti VW veľmi pomohli a vytvorili mu meno.

Práve ľudové autá v minulosti VW veľmi pomohli a vytvorili mu meno.