marec 1916
Vzniká spoločnosť Bayerische Flugzeugwerke AG ako nástupca výrobcu lietadiel Gustav-Otto-Flugmaschinenfabrik. Jej sídlo je na adrese Lerchenauer Straße v Mníchove. V roku 1922 sa do tejto spoločnosti začleňuje výrobca motorov Bayerische Motoren Werke AG vrátane mena a loga. Preto sa tento dátum považuje za vznik "Nového BMW AG”.

júl 1917
Výrobca leteckých motorov Rapp-Motorenwerke GmbH, založený v roku 1913, si zapisuje do obchodného registra názov Bayerische Motoren Werke GmbH. Krátko na to buduje novú továreň na ulici Moosacher Straße v Mníchove.

december 1917
Pod číslom 221388 zaregistrovali na Cisárskom patentovom úrade v registri obchodných značiek okrúhle logo s písmenami BMW a štylizovanou vrtuľou v bavorských farbách (modrá a biela). Koncom 20-tych rokov sa znak po prvý raz objavil v reklame štylizovaný ako točiaca sa vrtuľa. Odvtedy sa traduje táto interpretácia loga.

jún 1919
Testovací pilot Zeno Diemer dosiahol v lietadle vyrobenom spoločnosťou Deutsche Flugzeugwerke poháňaným radovým šesťvalcovým motorom BMW IV výšku 9 760 metrov, čím stanovil nový svetový rekord v dosiahnutej výške.

júl 1922
Spoločnosť Bayerische Flugzeugwerke AG prevzala od vtedajšieho majiteľa, Knorr-Bremse AG, názov spoločnosti Bayerische Motoren Werke, logo značky a konštrukciu motorov.

september 1923
Na nemeckom autosalóne v Berlíne sa predstavil model BMW R 32: prvý motocykel vyrobený značkou BMW. Jeho vývoj viedol Max Friz a poháňal ho ležatý štvortaktný dvojvalcový motor s protibežnými piestami typu boxer.

február 1924
Konštruktér a pretekársky jazdec Rudolf Schleicher dosiahol s BMW R 32 najlepší čas v pretekoch do vrchu na strmom kopci Mittenwalder Gsteig – bolo to historicky prvé víťazstvo BMW v motoršporte.

október 1928
Spoločnosť BMW prevzala durínskeho výrobcu automobilov Fahrzeugfabrik Eisenach, ktorý na základe licencie vyrábal model Dixi 3/15 PS, nemeckú verziu britského vozidla Austin Seven. V tomto momente sa začína história výrobcu automobilov.

marec 1929
Prvý model BMW 3/15 PS opustil montážnu linku vo fabrike na starom letisku Berlin-Johannisthal prenajatej od výrobcu kočov Ambi-Budd.

jún 1931
Železničný konštruktér Franz Kruckenberg postavil Železničný vozeň Zeppelin poháňaný 12-valcovým leteckým motorom BMW VI, ktorý dosiahol rýchlosť 230 km/h a stanovil tak svetový rekord pre železničné vozidlá.

marec 1932
BMW ukončuje licenčnú zmluvu so spoločnosťou Austin a čoskoro predstavuje prvé vozidlo vlastnej konštrukcie: BMW 3/20 PS s novým 4-valcovým motorom a celooceľovou dvojdverovou karosériou.

júl 1932
Pilot Wolfgang von Gronau použil hydroplán Dornier “Wal” (veľryba) poháňaný dvoma 12-valcovými motormi BMW VIIa, každý s výkonom 441 kW (600 k), na prvý let okolo zemegule, pričom preletel vzdialenosť 44 800 kilometrov.

február 1933
Na medzinárodnom autosalóne v Berlíne sa predstavil model BMW 303, prvý automobil značky poháňaný 6-valcovým motorom. Zároveň to bol prvý model s typickým dizajnovým prvkom BMW - maskou chladiča v tvare obličiek.

december 1934
Výroba leteckých motorov sa presunula do samostatnej spoločnosti BMW Flugmotorenbau GmbH. Táto zmena nadobudla spätný účinok a platila od 1. januára 1934.

február 1936
Na medzinárodnom autosalóne v Berlíne sa predstavil model BMW 326. Išlo o nové vozidlo strednej triedy poháňané radovým 6-valcovým motorom. Využívalo nosníkový rám, aerodynamickú karosériu a hydraulický brzdový systém.

jún 1936
Na pretekoch Eifel Race na okruhu Nürburgring sa verejnosti po prvý raz predstavilo športové vozidlo BMW 328 s 2-litrovým motorom. Pilot Ernst Jakob Henne s novým modelom ihneď dosiahol jasné víťazstvo spôsobom štart - cieľ.

november 1937
Továrenský pilot BMW Ernst Henne stanovil posledný z mnohých svetových rekordov. Na aerodynamickom motocykli BMW s prepĺňaným motorom dosiahol rýchlosť 279,503 km/h. Tento rekord vydržal 14 rokov.

jún 1939
Georg “Schorsch” Meier sa stal prvým mimobritským víťazom pretekov Senior-TT na ostrove Isle of Man. Podarilo sa mu to na prepĺňanom motocykli značky BMW.

september 1939
BMW AG preberá celkový podiel v spoločnosti Brandenburgische Motoren Werke GmbH sídliacej v Berlíne-Spandau. BMW spolupracovala s výrobcom na vývoji vzduchom chladených leteckých motorov.

apríl 1940
Fritz Huschke von Hanstein a Walter Bäumer dosiahli s vozidlom BMW 328 Touring Coupé celkové víťazstvo na talianskych vytrvalostných pretekoch Mille Miglia. BMW vyhralo aj trofej pre tím s najlepšími umiestneniami vo všetkých kategóriách.

apríl 1945
Vojaci 7. americkej armády dosiahli takzvanú továreň duchov a tábor v meste Allach pri Mníchove. Od decembra 1939 tam boli vojnoví väzni, zajatci, robotníci na nútených prácach a ľudia internovaní v koncentračných táboroch využívaní na výrobu leteckých motorov.

december 1948
V Mníchove sa obnovila výroba motocyklov. Model BMW R 24 poháňaný 1-valcovým motorom bol prvým vozidlom spoločnosti BMW AG v povojnovom období.

marec 1954
Na autosalóne v Ženeve sa predstavil model BMW 502 poháňaný 8-valcovým motorom. Išlo o prvý 8-valcový motor z ľahkých zliatin v sériovo vyrábanom vozidle.

september 1954
Wilhelm Noll a Fritz Cron po víťazstve v posledných pretekoch v Monze po prvý raz získali s BMW titul Majstrov sveta v pretekoch sajdkár. Do roku 1974 si značka BMW pripísala v tejto disciplíne 19 titulov majstra sveta medzi jazdcami a 20 titulov medzi konštruktérmi.

október 1954
Spoločnosť BMW získala od talianskeho výrobcu Iso licenciu na výrobu dvojsedadlového mikroauta s dverami na prednej časti vozidla. Model BMW Isetta mal mnoho prepracovaných detailov, poháňali ho motocyklové motory BMW a predával sa ako “Motocoupé”. V 50-tych rokoch to bolo najpredávanejšie vozidlo značky.

január 1955
Na motocyklovej výstave v Bruseli sa predstavili dva nové modely BMW R 50 a BMW R 69 s odpruženým zadným ramenom. Tieto motocykle určili trendy výroby motocyklov až do roku 1969.

september 1955
Na autosalóne vo Frankfurte sa predstavil model BMW 507. Roadster nakreslil dizajnér Albrecht Graf Goertz a poháňal ho 8-valec s výkonom 110 kW (150 k). Tlač ho oslavovala ako "Sen od rieky Isar”.

jún 1959
Vedenie spoločnosti BMW AG predstavilo novinárom model BMW 700 Coupé. Vozidlo položilo základy ziskovej veľkosériovej výroby automobilov.

december 1959
Na výročnom valnom zhromaždení BMW AG sa skupina akcionárov postavila proti prevzatiu spoločnosťou Daimler-Benz AG. Väčšinový akcionár Herbert Quandt prisľúbil, že zachová nezávislosť BMW.

november 1960
Výročné valné zhromaždenie BMW AG prijalo reštrukturalizačný plán, ktorý nasmeroval spoločnosť na cestu do úspešnej budúcnosti.

september 1961
Na autosalóne vo Frankfurte sa predstavil model BMW 1500. Priekopnícka "Nová trieda" naštartovala svoj prelomový úspech.

jún 1964
Pozitívne obchodné výsledky sa prejavili aj na výročnom valnom zhromaždení BMW AG, ktoré po prvý raz od skončenia vojny odsúhlasilo vyplatenie dividendy akcionárom.

jún 1965
BMW AG predáva zvyšné podiely v spoločnosti BMW Triebwerkbau GmbH firme MAN AG a končí tak svoje aktivity vo výrobe leteckých motorov.

marec 1966
Pri príležitosti 50. narodenín značky sa pozvaným hosťom v Bavorskej štátnej opere predstavuje dvojdverový model BMW 1600.

január 1967
BMW AG preberá spoločnosť Hans Glas GmbH, ktorá vyrábala množstvo vozidiel vrátane mikrovozidla Goggomobil a ďalších modelov či poľnohospodárskej techniky.

september 1968
Počas recepcie pri jazere Tegernsee sa novinárom predstavili nové 6-valcové modely BMW 2500 a BMW 2800. Po niekoľkých rokoch predstavovali návrat značky do luxusnej triedy.

december 1968
BMW AG uzatvára ďalší rekordný rok. Po prvý raz sa podarilo vyrobiť viac ako 100 000 vozidiel za rok.

máj 1969
Vo fabrike v Mníchove sa končí výroba motocyklov. Presúva sa do fabriky v Berlíne, kde od septembra 1969 schádza z liniek aj nové BMW radu 5.

marec 1971
Spoločnosť vstupuje na trh finančných služieb. Pre tieto potreby vzniká odnož BMW Kredit GmbH.

október 1971
V meste Aschheim pri Mníchove vzniká nová testovacia a skúšobná trať BMW.

máj 1972
Vzniká BMW Motorsport GmbH. Preberá zodpovednosť za všetky aktivity v motoršporte ako aj za vývoj pretekárskych vozidiel, či športových vozidiel schválených na jazdenie po bežných cestách.

august 1972
BMW AG zakladá spoločnosť BMW (South Africa) (Pty) Ltd a stáva sa majoritným akcionárom v tejto výrobnej a predajnej spoločnosti. Fabrika v juhoafrickom meste Rosslyn sa tak stáva prvou fabrikou mimo Nemecka.

september 1972
Na olympijských hrách v Mníchove sa ako sprievodné vozidlo pri maratóne predstavil model BMW 1602 Elektro. Išlo o úplne prvé elektrické vozidlo vyrobené značkou BMW.

september 1972
BMW predstavuje spolu s novým modelom BMW 5, nasledovníkom "Novej triedy", aj nový a jasný systém označovania vozidiel. Vzniká logický a ľahko zapamätateľný systém označovania, ktorý sa používa dodnes. Prvé číslo označuje modelový rad, druhé dve čísla vypovedajú o zdvihovom objeme motora.

január 1973
Značka BMW otvára svoju pobočku vo Francúzsku. Spoločnosť tak začína preberať kontrolu nad predajnými aktivitami na zahraničných trhoch.

máj 1973
Oficiálne sa otvárajú nová administratívna budova a BMW Museum. Stavba sídla "Štvorvalec" a múzea "Čaša" vznikli pri príležitosti Olympijských hier, ktoré sa rok predtým konali v Mníchove.

september 1973
Začiatok výroby vo výrazne rozšírenej a zmodernizovanej fabrike v meste Dingolfing. Na začiatku sa tu vyrábali vozidlá BMW radu 5.

jún 1975
Prvým vozidlom zo série BMW Art Car, ktoré štartovalo na 24-hodinových pretekoch v Le Mans, bol model BMW 3.0 CSL. Jeho vzhľad navrhol americký umelec Alexander Calder.

Bol to začiatok fascinujúcej umeleckej kolekcie, ktorú BMW dodnes úspešne rozširuje.

jún 1975
Vedenie BMW AG predstavuje na mníchovskom Olympijskom štadióne nové BMW radu 3. Ide o nasledovníka úspešného BMW radu 02. Okrem nových technológií sa vyznačuje aj novým spôsobom označovania modelov.

február 1976
Spoločnosť BMW Motorsport GmbH je poverená, aby vytvorila "jazdeckú školu", ktorá sa časom premenila na BMW Driving Experience a MINI Driving Experience. Záujemcom ponúka výcvik a zážitok pre viac radosti z jazdy a vyššiu bezpečnosť za volantom. Prvý oficiálny kurz sa začal 22. apríla 1977.

marec 1976
Na autosalóne v Ženeve sa predstavilo nové kupé BMW radu 6.

október 1978
Na autosalóne v Paríži sa predstavil model BMW M1. Spoločnosť BMW Motorsport GmbH vyvinula športové vozidlo s motorom v strede a s výkonom 204 kW (277 k). Jeho pretekárska verzia vyvolala obrovský ohlas najmä v seriáli Procar Series. Išlo o seriál pretekov, ktoré sa v rokoch 1979 a 1980 jazdili ako súčasť európskych pretekov Formuly 1.

jún 1979
Jedinečný ceremoniál otvorenia fabriky na výrobu motorov v rakúskom meste Steyr. Dnes slúži ako vývojové stredisko a fabrika na výrobu viacerých motorov vrátane naftových pohonných jednotiek BMW.

január 1981
Francúzsky jazdec Hubert Auriol na motocykli BMW R 80 G/S vyhral Rely Paríž-Dakar a potvrdil tak spoľahlivosť enduro modelov predstavených rok predtým. Poháňal ich plochý dvojvalcový motor typu boxer.

jún 1983
BMW predstavuje prvý automobil s naftovým pohonom v histórii značky. Model BMW 524td dostal prepĺňaný radový 6-valec s výkonom 85 kW (115 k).

október 1983
Brazílsky jazdec Nelson Piquet sa na Veľkej cene Južnej Afriky stal na vozidle Brabham BMW majstrom sveta F1 – iba 630 dní po vstupe značky do šampionátu F1. Piquet sa zároveň stal prvým majstrom sveta v turbo ére.

január 1985
Vzniká BMW Technik GmbH ako samostatný výskumný tím a inkubátor inovácií. Jeho úlohou je vyvíjať pokrokové koncepty a vizionárske vozidlá budúcnosti.

september 1985
Na autosalóne vo Frankfurte sa predstavil model BMW 325i, prvé vozidlo značky BMW s pohonom všetkých kolies ako aj extrémne športový model BMW M3.

marec 1987
Na autosalóne v Ženeve sa predstavil model BMW 750i, prvé vozidlo nemeckej výroby s 12-valcovým motorom od skončenia 2. svetovej vojny.

máj 1987
Oficiálne otvorenie továrne BMW v meste Regensburg. Prvým oficiálne vyrobeným vozidlom bol sedan BMW radu 3, ktorý zišiel z linky koncom roka 1986.

september 1987
Na autosalóne vo Frankfurte sa predstavil model BMW Z1 roadster, ktorý vyvinula spoločnosť BMW Technik GmbH.

november 1987
Taliansky pretekár Roberto Ravaglia jazdiaci v tíme Schnitzer Motorsport sa stal prvým víťazom Majstrovstiev sveta cestných automobilov vo vozidle BMW M3.

apríl 1990
Gala ceremónia v mníchovskej mestskej časti Milbertshofen oficiálne otvorila nové Výskumné a vývojové centrum (FIZ – dnes známe ako Centrum pre výskum a inovácie). Úzko tu spolupracuje približne 7 000 výskumníkov, inžinierov, dizajnérov, manažérov a technikov.

júl 1990
BMW AG spojilo sily s partnerom Rolls-Royce Plc. Vznikla tak nezávislá spoločnosť Rolls-Royce GmbH, ktorá sa zaoberá vývojom, výrobou a predajom leteckých turbínových motorov. Vďaka tomu sa BMW vrátilo k svojim základom. Vzhľadom na zmenu zamerania sa BMW AG rozhodlo koncom roku 1999 predať svoje podiely v Rolls-Royce Plc.

marec 1992
Na tradičnom mieste v meste Eisenach vznikla nová výrobná fabrika spoločnosti BMW Fahrzeugtechnik GmbH. Pre ostatné montážne fabriky skupiny tu vznikajú lisovacie stroje.

august 1993
Spoločnosť BMW Motorsport GmbH, založená v roku 1972, mení svoj názov na BMW M GmbH Gesellschaft für individuelle Automobile (BMW M GmbH: Pre individualistov.).

január 1994
BMW AG podpisom kúpnej zmluvy preberá spoločnosť British Rover Group, ktorá obsahuje značky Rover, MG, MINI a Land Rover.

apríl 1994
Vzniká spoločnosť BMW Group Mobile Tradition. Od roku 2008 sa premenovala na BMW Group Classic a zodpovedá za všetky aktivity týkajúce sa histórie spoločnosti aj jej výroby.

september 1994
Začiatok výroby vo fabrike BMW Spartanburg v americkom štáte Južná Karolína. Prvým vyrobeným vozidlom bol model BMW 318i. Oficiálne otvorenie sa konalo 15. novembra.

jún 1998
Spoločnosť oznamuje pokračovanie spolupráce a vytvorenie samostatného dizajnu značky MINI, ktorú získala v rámci zakúpenia Rover Group.

jún 1998
Model BMW 320d sa stáva prvým vozidlom s naftovým motorom, ktoré vyhráva 24-hodinové preteky na okruhu Nürburgring.

január 1999
Na autosalóne v Detroite predstavuje BMW štúdiu Sports Activity Vehicle. BMW X5 spája typické športové vlastnosti s úžitkovou variabilitou vozidla s pohonom všetkých kolies. Táto štúdia vytvorila úplne nový automobilový segment.

október 1999
Spoločnosti BMW AG a Rover Group sa spájajú a vytvárajú BMW Group s novou štruktúrou, ktorá slúži ako dáždnik pre viaceré značky.

október 1999
Administratívna budova BMW známa ako “Štvorvalec” a susediace BMW Museum získali označenie ako chránené pamiatky.

máj 2000
BMW AG predáva Rover Group okrem značiek MINI a Land Rover spoločnosti Phoenix Venture Group. O dva týždne na to kupuje Ford Motor Corporation spoločnosť Land Rover. Súčasťou BMW Group zostáva iba MINI.

apríl 2001
Pár mesiacov po reštarte značky opúšťajú kompletne modernizovanú britskú fabriku v Oxforde, pôvodnom domove značky Mini, prvé nové vozidlá.

september 2001
Na autosalóne vo Frankfurte sa vo svetovej premiére predstavilo nové BMW radu 7. Značka BMW vo štvrtej generácii luxusnej limuzíny po prvý raz uviedla revolučný systém ovládania iDrive.

december 2002
Spoločnosť BMW Group uzatvárala obchodný rok s novým predajným rekordom. Značky BMW a MINI po prvý raz predali za rok viac ako jeden milión vozidiel.

január 2003
Od začiatku roka sa súčasťou BMW Group oficiálne stáva aj značka Rolls-Royce. Rolls-Royce Motor Cars Limited predstavuje nový model, ktorý symbolizuje novú epochu spoločnosti sídliacej v meste Goodwood: Rolls-Royce Phantom.

máj 2004
Na severovýchode Číny v meste Šen-jang sa otvára fabrika Dadong. Fabrika vznikla v spolupráci s partnerom Brilliance China Automotive Holdings Ltd.

september 2004
Čistú radosť z jazdy zosobňuje aj BMW radu 1, ktoré sa ako úplne nový člen kompaktného segmentu predstavuje na parížskom autosalóne.

máj 2005
Otvára sa nová fabrika BMW v Lipsku, ktorú navrhla hviezdna architektka Zaha Hadid. Prvým vyrobeným vozidlom bolo BMW radu 3. Po ňom nasledovali ostatné modely.

september 2005
BMW Group sa po prvý raz dostáva na Zoznam trvalo udržateľného rozvoja Dow Jones Sustainability Index ako najlepšie hodnotený výrobca automobilov na svete.

september 2006
Spolu so začiatkom výroby novej generácie MINI sa naplno rozbieha výrobný trojuholník, ktorý obsahuje fabriky v mestách Swindon, Hams Hall a Oxford.

september 2007
Predstavenstvo spoločnosti BMW AG prezentuje korporátnu stratégiu Number ONE zameranú na dlhodobý a prospešný rast.

október 2007
Otvára sa BMW Welt. Budova s futuristickou architektúrou a multifunkčným využitím ponúka jedinečný zážitok a dotyk so značkou. Zákazníci z celého sveta si tu môžu vyzdvihnúť svoje nové vozidlo a zažijú tak jedinečnú atmosféru typickú pre túto značku.

november 2008
Na autosalóne v Los Angeles sa predstavil model MINI E. Išlo o prvé plne elektrické vozidlo určené na testovanie v každodennej premávke. Vozidlo vzniklo ako súčasť projektu i spoločnosti BMW Group zameraného na vývoj prostriedkov trvalo udržateľnej mobility a dopravy.

február 2011
V BMW Welt sa predstavila nová značka BMW i. Získala inovatívny elektrický pohon a viaceré prelomové služby zamerané na mobilitu.

apríl 2011
Zo spolupráce spoločností BMW Group a Sixt AG vzniká v Mníchove prémiová služba na zdieľané používanie vozidiel DriveNow.

september 2011
Svoju produkciu spúšťa fabrika na priemyselnú výrobu karbónových komponentov. Nachádza sa v meste Moses Lake v americkom štáte Washington a ide o spoločnú fabriku spoločností BMW Group a SGL Group. Fabrika dodáva surovinu na výrobu karbónových karosérií a jej panelov pre modely BMW i3 a BMW i8.

január 2012
Nemecký súkromný tím X-raid vyhral Rely Dakar s vozidlom MINI ALL4 Racing. Vozidlo vzniklo na základe modelu MINI Countryman a získalo špeciálne úpravy nevyhnutné pre vytrvalostné preteky.

apríl 2012
Značka BMW sa po 18 rokoch vracia do seriálu DTM. Na okruhu Hockenheim oslavuje 21. októbra víťazstvo ovenčené troma titulmi. Kanaďan Bruno Spengler vo vozidle BMW M3 DTM vyhral šampionát DTM a značka BMW triumfovala medzi konštruktérmi aj tímami.

máj 2012
V meste Šen-jang sa otvára fabrika Tiexi. Ide o druhú fabriku v Číne, ktorú spolu prevádzkujú spoločnosti BMW Group a Brilliance China Automotive Holdings Ltd.

september 2013
Vo fabrike BMW v Lipsku sa začína výroba modelu BMW i3. Podporuje to snahy spoločnosti BMW Group predstaviť prvé prémiové elektrické vozidlo. Vozidlo vznikalo presne na základe požiadaviek tohto druhu pohonu.

február 2014
BMW Group Classic oznamuje svoje sťahovanie na nové miesto. Znamená to návrat spoločnosti k jej historickým koreňom. Podarilo sa to aj vďaka odkúpeniu niektorých pozemkov a pôvodných tovární na mníchovskej ulici Moosacher Straße od spoločnosti Knorr-Bremse AG.

jún 2014
Prví zákazníci si v BMW Welt prevzali svoje športové plug-in hybridné vozidlá BMW i8.

jún 2015
V BMW Welt sa predstavila nová generácia BMW radu 7. Šiesta generácia luxusnej limuzíny ponúka viacero unikátnych inovácií vrátane karosérie s karbónovými prvkami, ovládanie gestami, či parkovanie vozidla prostredníctvom diaľkového ovládania.

december 2015
Značka BMW i získala na parížskej klimatickej konferencii OSN ocenenie “Momentum of Change” za prísľub rozširovania verejných nabíjacích staníc pre elektromobily. Toto ocenenie udeľuje OSN. Ide o jedinečné vyvrcholenie série viacerých ekologických cien v automobilovom sektore ako napríklad “Grünes Lenkrad” (Zelený volant) pre BMW i3 či “World Green Car Award”, ktoré dostali modely BMW i3 aj BMW i8. Značka BMW i získala tieto ocenenia už pri príchode na trh.

január 2016
Spoločnosť využila štúdiu BMW i Vision Future Interaction ako základ na predstavenie prevratných inovácií v oblasti ovládania a samostatnej autonómnej jazdy. Prezentácia sa konala v rámci veľtrhu spotrebnej elektroniky CES v Las Vegas.

marec 2016
Oslava 100. narodenín spoločnosti počas gala večera v multifunkčnej mníchovskej Olympijskej hale.

BMW Group

BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 30 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

BMW Group zaznamenal v roku 2015 celosvetový predaj v objeme približne 2,247 milióna predaných automobilov a 137 000 motocyklov. V hospodárskom roku 2014 činil zisk pred zdanením 8,71 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 80,40 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2014 zamestnával po celom svete 116 324 spolupracovníkov.

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným