Za skromných 446 250 Eur teda dostanete karbónovú karosériu, GT3-kový podvozok a motor 6,3-liter V8. Ten podľa regulí FIA posiela na zadné kolesá 500 koní a 600 Nm, ale pri hmotnosti 1340 kg. Na jedného koňa tak pripadá 2,68 kilogramu. Spolu so šesťstupňovou pretekárskou prevodovkou a nastaviteľným pružením to musí byť zážitok niečo také šoférovať. AMG tým oslavuje okrem výročia i úspechy v motoršporte, kde v tejto sezóne dosiahli 36 víťazstiev a tri tituly v sériach FIA GT3 European Championship, ADAC GT Masters a FIA GT1 World Championship. Prečo sa AMG rozhodlo práve pre Brazíliu? Chce sa tým poďakovať svojim fanúšikom, krotých je v Južnej Amerike viac a viac. Za posledných päť rokov totiž predaje AMG na tomto kontinente utešene rastú.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Tých piatich šťastných majiteľov pozve AMG do svojej výroby v Affalterbachu, kde im päť násobný šampión DTM Bernd Schneider osobne ukáže výrobnú linku a na požiadanie im urobí inštruktora na trati. Avšak nielen to, osobne namontuje 6,3-litrový osemvalec bez turba do auta a podpíše sa na plaketu. Aj ja chcem!...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov