LS znamená pre Lexus veľmi veľa. Je to najstarší syn, ktorý získal srdcia a peňaženky mnohých klientov. Práve reputácia predchodcov pritiahla verejnosť na premiéru novej, 5. generácie, predstavenej v januári v Detroite. V nadväznosti na premiéru benzínovej verzie LS500 s dvomi turbami Lexus nezabúda ani na ekologickejšie založených zákazníkov, ktorí očakávajú príchod hybridnej verzie LS500h. Svetovú premiéru avizovali na jednom z najprestížnejších európskych autosalónoch, na autosalóne v Ženeve. Okrem lode na kolesách Európanom predstavia aj pretekársky špeciál RC F GT3 pre sezónu 2017.

Na autosalóne v Ženeve, samozrejme, ukážu aj známe typy ako LC, RC, RC F, RX a NX.

Lexus pohostí návštevníkov v novom prepracovanom stánku. Sľubujú zážitok so zhmotnením špičkového remeselného spracovania s prepojením na kvalitu a bezpečnosť japonských áut. Nový stánok podčiarkuje novú celosvetovú komunikačnú stratégiu značky a slogan: „Experience Amazing,“ čiže úžasný zážitok.

 

Výkonný hybridný pohon prináša novú úroveň potešenia z jazdy, agilnejšiu akceleráciu a najmä nižšiu spotrebu paliva. Nový vlajkový sedan Lexus LS500h ťaží z výhod viacstupňového hybridného pohonu, a priekopníckej technológie, ktorá mení zažitý pohľad na jazdné schopnosti i vodičskú atraktivitu hybridného pohonu. Nový systém prvýkrát predstavili v kupé LC 500h. Prináša rad výhod, ako ostrejšie reakcie plyn, vysoké cestovné rýchlosti pri nižších otáčkach motora a možnosť pohybovať sa rýchlosťou až 140 km/h s vypnutým benzínovým motorom. Aj napriek nižšej celkovej spotrebe paliva a úrovne emisií sa zvýšil jazdný výkon pri zachovaní hladkého, tichého a kultivovaného chodu.

 

Viacstupňový hybridný pohon v modeli LS500h tvorí štvorstupňový systém radenia hnacieho ústrojenstva Lexus Hybrid Drive, zahŕňajúceho benzínový motor 3,5 litra V6 Dual VVT-i a dva elektromotory a dvomi prevodovkami. Hoci systém obsahuje len štvorstupňové radenie, pocitovo sa javí ako desaťstupňová prevodovka. Toto riešenie prináša rad výhod. Dve prevodovky nielenže dokážu ponúknuť desať prevodových pomerov (celkovo by ich mohlo byť až 24) a zabezpečiť jasný vzťah medzi otáčkami a rýchlosťou, ale tiež využiť výhody vysokého krútiaceho momentu elektromotora v širokom spektre rýchlostí a zároveň znížiť otáčky spaľovacieho motora pri vysokých rýchlostiach, čo má priaznivý vplyv na spotrebu.

Zdroj: Lexus 

LEXUS LS JE NOVÝ FAVORIT LUXUSNÉHO SEGMENTU

LEXUS LS JE NOVÝ FAVORIT LUXUSNÉHO SEGMENTU

O veľkej premiére Lexusu LS a o jeho nie veľmi dlhej histórii som písal minulý mesiac. V týchto dňoch sa koná ...

10. 01.
V JANUÁRI PREDSTAVIA LEXUS LS 5. GENERÁCIE. TOTO JE HISTÓRIA PREDOŠLÝCH

V JANUÁRI PREDSTAVIA LEXUS LS 5. ...

15 rokov späť v ponímaní širšej verejnosti v Európe značka prakticky neexistovala. Na Slovensku ich bolo možno 100. ...

20. 12. 2016