Mad Mikova Mazda RX-7 je odteraz Gen 7.3

Bodykit je dielom Rocket Bunny

Mad Mike predstavil novú generáciu MADBULu, skombinoval Mazdu RX-3 a RX-7, výsledku hovorí Gen 7.3.

Pred 10 rokmi začal driftovať s Mazdou RX-7 FD, volal ju FRUSTY, po tom, ako nadviazal spoluprácu s Red Bullom, vylepšili a premenovali auto na MADBUL. Mad Mike spomína ako s uvrešťaným Wanklom prišli prvýkrát do USA: „Bol som prvýkrát v Amerike a priviezli sme MADBUL, ktorý sme práve dostavali. Mali sme trochu strach, veľká krajina a všetky tie veľké tímy ako Ford alebo Mopar. Samé americké svaly, len my sme s malým japonským ryžovarom, ktorý strašne zavýjal, ale fanúšikovia si ho zamilovali. Som s tým autom spojený, je to moje číslo 1.“

Mad Mikova Mazda RX-7 je odteraz Gen 7.3

Gen 7.3 kombinuje 70. a 90. roky

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Mike s ním veľa zažil, veľa krát ho museli narovnávať, upravovať a vylepšovať, aby zostali na špici. Whiddett spomína: „Auto má teraz bohatú históriu, v pase má viac pečiatok ako väčšina ľudí, čo cestuje po svete.“ Teraz prichádza 7. generácia MADBULu, volajú je Gen 7.3, pretože ju postavili ako kombináciu Mazdy RX-3 a Mazdy RX-7 FD.

Bodykit vytvorili v spolupráci s Rocket Bunny. Museli prispôsobiť prednú časť RX-3 tak, aby dali autu tie správne proporcie. Predná maska je pôvodná z RX-3 zo 70-tych rokov aj s originálnym trojuholníkovým logom, typickým pre Wankle tej doby. Blatníky rozšírili použitím dobových pretekárskych z toho obdobia. Aj spätné zrkadlá umiestnili tak, ako kedysi. Vzadu je to už klasické FD s veľkým difúzorom a obrovským spojlerom Rocket Bunny. Drift mašina musí mať aj poriadne široké kolesá, tmavé disky pre Gen 7.3 navrhol a vyrobil Rotiform. Japonskú značku dal Mikovi Kawato San, keď vyhral v Ebisu Formula Drift Championship 2016. O technike Gen 7.3 zatiaľ nepadlo ani slovo.