Obe autá dostanú svetlá prekryté jediným sklom, ktoré už nie sú delené tak ako pri predchodzom facelifte. V nich sú zabudované LED svetlá pre denné svietenie. Dominantou prednej časti je ale športovejší a agresívnejší vzhľad prednej masky a väčšie otvory pre prívod vzduchu. Pri pohľade z boku chytí za oko absencia B stĺpika, okná teda nie sú prerušované a pri kabriolete je dôležité to, že sa dajú plne zatiahnuť. Vzadu o potenciále vynoveného Mercedesu jasne hovoria rozšírené blatníky a do šírky vytiahnutý nárazník.

Pod dlhú prednú kapotu bude Mercedes inštalovať motory, ktoré boli i v predošlej verzii. Dostali však zopár vylepšení pre zlepšenie spotreby a emisií CO2. Zo zážihových zástupcov vynovené kabrio i kupé použijú oturbený 2,0-liter, ktorý v E200 produkuje 135 kW (184 k) a v E250 155 kW, teda 208 koní. Vznetové motory sú tri. Najslabší motor v E200 CDI je 2,1-liter, štvorvalcový turbodízel s výkonom 100 kW (134 k). Trocha viac šťavy potečie z E220 CDI, ten produkuje 125 kW (168 k) a najsilnejší E250 CDI pošle na kolesá 150 kW (201 k). Ak vám toto nie je dosť, nemilú situáciu zachráni E350 s 3,5-litrom V6 s výkonom 225 kW (302 k) a ešte výkonnejší E550 je 4,6-liter V8 s dvomi turbami. Tu nie je výkon menší než 300 kW (402 k). Všetky agregáty sú vybavené systémom ECO štart-stop a technológiou vstrekovania BlueDirect.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Tak ako sedan i kombi budú ponúkané s dvoma prevodovkami - šesť stupňovým manuálom s krátkymi dráhami radenia a automat 7G-Tronic Plus. Sériový podvozok AGILITY CONTROL pre obe autá má selektívny tlmiaci systém. Športový podvozok má alternatívne selektívny tlmiaci systém a tuho nastavené tlmiče ako aj balík jazdnej dynamiky. Okrem voliteľného športového programu ponúka aj elektronické riadenie tlmenia.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Nový E-čkový kabriolet má vďaka akustickej skladacej streche s kvalitným tlmením zvukov najnižšiu hladinu hluku vo svojej triede. Systém AIRCAP (pre redukciu vírenia vzduchu za jazdy s otvorenou strechou) prvý raz v tomto kabriolete svoje prvky v závislosti od rýchlosti automaticky vysúva či zasúva.