Ponuka motorov bude podobná tej súčasnej s jedným zásadným doplnkom. Podľa zistení chalanov z Automobile Magazine, pôvodný atmosférický 4,2 l V8 motor nahradí 4,0 liter biturbo s výkonom 460 k a 500 Nm. Atmosféra v ponuke na teraz ostane v podobe už známeho Lambo motora 5,2 l V10 vyladeného na 540 k a 540 Nm. Pôvodná 6-stupňová prevodovka Tiptronic ide do automobilového dôchodku a jej miesto získa 7-stupňový S Tronic. Nebolo by to však poriadne nemecké auto, keby neprinieslo širokú možnosť výberu motorov. Ďalším v rebríčku smerom k vyššiemu výkonu bude 600 koňový V10 v modeli R8 V10 Plus. Ten však bude k dispozícii jedine v kupé verzii, nie v spyderi, ktorý má prísť v r2016. Podľa zistení má byť v ponuke aj model eTron s dojazdom 480 km. No najväčším šokom je odvaha použiť v novej R8 naftové motory. Taký model má prísť až v r2017. Aktuálne ešte nie je rozhodnuté, či bude Audi R8 TDI používať 4,0 liter V8, alebo 5,0 liter V10. Tieto motory dnes pripravujú pre novú generáciu Bentley. Svet sa naozaj zásadne mení... No ak tieto autá nájdu klientov, ich existencia môže mať zmysel. O to viac, že svet má stále menej miest, kde takýmto autám dokážete beztresne prevetrať hnáty. Asi prichádza čas, keď majitelia týchto luxusných športových kočiarov viac ocenia vzhľad, luxus a extrémne veľký dojazd na natankovanie než schopnosti na limite.

Červený superšport je koncept Audi R8 TDI LeMans

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Strieborný koncept s TDI motorom sa volá Audi R8 V12 TDI

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov