V roku 2015 sa Oplu podarilo predať slušných 4 690 osobných a ľahkých úžitkových vozidiel. Pre porovnanie, číslom jedna na Slovensku je už tradične Škoda s počtom predaných áut viac než 15 000. Predaju značky Opel výrazne pomáha už tradičná akcia „Opel 24 Hodín,“ ktorá ponúka zľavy až do 10 000 eur. Minulý rok sa akcia konala 7.-ho a 8.-ho marca, pričom Opel za tento krátky čas predal na Slovensku až 921 vozidiel. Počas minuloročných 24 hodín išli najviac na dračku Astry, Corsy, Mokky a Merivy.

„Na vysoko konkurenčnom slovenskom trhu nás veľmi teší aj to, že sme upevnili skvelú šiestu priečku medzi značkami – vplyv výroby v tuzemsku na celkovú pozíciu danej značky je vždy veľmi silný a my sme prvá zo značiek rebríčka, ktorá buď priamo na Slovensku alebo v Českej republike nevyrába a sme teda rýdzim importérom,“ hovorí Pavel Šilha, generálny riaditeľ slovenského a českého zastúpenia značky Opel.

Počas celého roka sa najväčšej obľube tešila taktiež Astra a Astra Sports Tourer, ktoré patria medzi najpredávanejšie autá nižšej strednej triedy a predalo sa ich viac než 1 400. S príchodom novej Astry sa čísla zdvihnú zrejme ešte viac, keďže konečne pár kíl zhodila a ponúka pre daný segment nezvyčajnú výbavu.

Astra je na Slovensku najobľúbenejším Oplom

Veľmi obľúbeným Oplom je aj Meriva, ktorá kombinuje vlastnosti crossoverov (vyššie sedenie, lepší výhľad, jednoduchšie nastupovanie a vystupovanie, ...) a klasických áut (kompaktné rozmery, pohon jednej nápravy, nižšia spotreba, …). Ako čerešničku na torte ponúka tzv. suicide doors, t.j. zadné dvere otvárajúce sa opačným smerom ako predné.

Meriva a jej "suicide doors"

Tretím najpopulárnejším Oplom je Insignia. Súčasná generácia sa predáva už celých osem rokov. V roku 2012 prešla modernizáciou, no teraz už všetci netrpezlivo čakajú na nový typ, ktorý by mali predstaviť už čoskoro. Samozrejme, nebude chýbať ani model OPC poháňaný V6 so 400 k!

Dosluhujúca Insignia si ešte stále dokáže nájsť kupcu