Američanom je označenie OnStar známe už viac než dve desaťročia. V USA totiž začala komerčná služba vtedy najväčšej automobilky sveta General Motors fungovať ešte v roku 1996. Samozrejme, nedokázala zďaleka to všetko, čo môže dnes. No Európania značku OnStar prakticky nepoznajú a objavujú ju len postupne. Na Slovensku funguje unikátny komunikačný systém necelý rok. Tak som ho, v rámci testu Opel Insignia II, vyskúšal osobne.

 

Z čosi viac než 10-minútového videa sa dozviete ozaj zaujímavé informácie. Napríklad to, že Opel OnStar môže mať každý osobný Opel, bez ohľadu na triedu alebo výbavu, vyrobený od roku 2016. Zistíte aj to, že do starších modelov sa, žiaľ, OnStar dodatočne nedá domontovať. Dozviete sa, že služba OnStar nie je viazaná priamo na navigáciu v aute, dokonca ju váš nový Opel ani nemusí mať. Tiež spoznáte cenu predplatného za túto unikátnu službu na rok aj to, že vďaka nemu môže operátor vykonať diagnostiku kľúčových systémov vášho Opela počas telefonického hovoru. 

Opel má službu OnStar ako prvý v segmente ľudových značiek. Jediná iná značka, ktorá má systém rovnakej úrovne, je BMW.

Opel ponúka spojenie s kvalifikovaný operátorom 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Nech používate nový Opel kdekoľvek v Európe, ak máte nastavený palubný počítač na slovenský jazyk, v telefóne sa vám prihovorí Slovák alebo Čech.

OPEL PRINIESOL SLUŽBU ONSTAR DO SR, PRVÝ ...

Službu OnStar priniesol koncern GM minulý rok aj do Európy. Slovensko však nebolo v prvej vlne rozšírenia. To sa nedávno ...

09. 11. 2016