Automobilky často pri propagácii svojich modelov zvýrazňujú ich najsilnejšie stránky. Je to celkom logické, pretože práve tým oslovia tých pravých zákazníkov. Ako prezentovať ekologické auto nám pred časom ukázalo napríklad Volvo v kampani pomenovanej Diaľničná lúpež. V nej "kradlo" energiu od okoloidúcich áut. Toyota však teraz prišla s úplne novým nápadom ako propagovať svoj elektromobil s palivovými článkami Mirai.

Keďže Mirai neprodukuje žiadne lokálne emisie, rozhodla sa automobilka čistiť vzduch po ostatných. Preto na propagáciu tohto auta vyvinula špeciálne billboardy. Ich povrch je potiahnutý vinylom s vrstvou oxidu titaničitého na povrchu. Oxid titaničitý v tomto prípade slúži ako katalyzátor. Pomocou neho prebieha reakcia oxidu dusičitého zo vzduchu s kyslíkom a mení sa na dusičnan. Aby táto reakcia prebehla, je potrebná vlhkosť, svetlo a prúdenie vzduchu. Toyota tieto billboardy rozmiestni v Los Angeles a v San Franciscu, kde ich bude 37. Automobilka spočítala, že od 3. apríla do 28. mája billboardy odstránia oxidy dusíka z 5 285 konvenčných áut.

Zdroj: motortrend

VOLVO V KALIFORNII KRADNE ENERGIU! OD ...

Diaľničná lúpež. Presne tak nazvalo Volvo svoju novú kampaň. Jej hlavným hrdinom je Volvo XC90 T8 Twin Engine. Hybridné ...

15. 04. 2016