V AC Schnitzer sa špecializujú predovšetkým na podvozky, bodykity, výfuky a kvalitné disky. V interiéri používajú hliník, kožu a karbón. 

F-Pace je prvým Jaguarom, v ktorom sa začali Nemci šprtať. Úpravy začínajú výfukovým systémom, ktorý je z nerezovej ocele a pozostáva z dvoch tlmičov zakončených buď jednoduchými, alebo zdvojenými koncovkami. Okrem hlbšieho športovejšieho zvuku sľubujú aj trochu lepší výkon. Zároveň môžu mať tieto výfuky elektronický modul na regulovanie hlasitosti, celkovo v 6 úrovniach. Výfuk je určený iba pre motory 2,0d a 3,0d.

Na podvozok veľmi nesiahali. Priniesli nové kratšie pružiny, ktoré znížia predok o 20 milimetrov a zadok o 25 milimetrov. Po stránke dizajnu sa úpravy dotkli najmä predného nárazníka, ktorý je doplnený o efektný decentný nadstavec. Mohli niečo pekné a jednoduché vymyslieť aj na boky a zadok. Asi sa v tomto prípade držia ľudovej múdrosti "menej je viac". Kufrové dvere zdobí jeden malý spojler, pripevnený na pôvodnom origináli. 

Do blatníkov sa nasťahovali 22-palcové disky z ľahkých zliatin, obuté na pneumatikách s rozmermi 265/40 R22. Farebné prevedenie diskov môže byť v kombinácii strieborno-čierna alebo antracitovo-čierna.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 30 obrázkov

Zdroj: CarsCoops