Dynamické parametre nezmenili

Hneď na začiatok, dynamické parametre motora zostali nezmenené. Teda stále je k dispozícii V8 s 320 kW (435 k) a 900 Nm. To zabezpečí v spojení s pohonom quattro a 8-stupňovou automatickou prevodovkou zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy a samozrejme obmedzovač na 250 km/h.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Automobil taktiež neprišiel o elektrický kompresor a ani 48 V sieť. Elektrický kompresor dokáže roztočiť lopatky za 250 ms na 70-tisíc ot./min. V sériovej výbave sú 20-palcové disky, vpredu 400 mm a vzadu 370 mm kotúče. Príplatkové karbón keramické kotúče majú priemer až 420 mm vpredu a vzadu rovnakých 370 mm.

Príplatkové riadenie zadných kolies pomôže obratnosti aj tohto „mastodonta“. Rovnako aj aktívne stabilizátory, ktoré zabraňujú náklonom karosérie. Výraznejšie zmeny modernizovanej verzie sú skôr v exteriéri. Tam nájdeme zmenené predné a zadné svetlá. Tie predné môžu mať aj laserový diaľkový režim.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

V interiéri sú sériovo dodávané športové sedadlá s čalúnením kože a Alcantary. Integrované opierky hláv ponúkajú príplatkové sedadlá S Plus, tie môžu mať aj masážnu a klimatizačnú funkciu. Cenovka na nemeckom trhu bola stanovená na 94 900 eur, verzia so 7 sedadlami začína na 96 420 eur a obe verzie sú k dispozícii od konca júla.

Zdroj foto: Audi