Ochrana dospelých

V tejto disciplíne si nová 208-mička odniesla 91 %. Pri čelnom náraze bez prekrytia mali o stupeň horšie hodnotenie trup vodiča, spodné časti nôh vodiča a ľavá spodná časť nohy spolujazdca. Pri čelnom náraze bez prekrytia mal trup vodiča o dva stupne horšiu známku, trup zadného spolujazdca zas len o stupeň horšiu voči najlepšiemu hodnoteniu.

Ochrana detí

Tu získal nový Peugeot 208 86 %. Obe figuríny, 6- aj 10-ročného dieťaťa nemali žiadne vážnejšie náznaky zranenia, čo by znamenali horšie ako tie najlepšie známky od Euro NCAP. A to ani pri čelnom, ani pri bočnom náraze.

Ochrana chodcov

Tu si 208-mička vybojovala len 56 %, čo je o dosť menej, ako je dnes zvykom. Práve aj toto hodnotenie stojí za ziskom 4 hviezdičiek. Čelná časť nie je voči chodcom „vražedná“, problémy sú pri začiatku čelného skla od prednej kapoty a, samozrejme, zas A-stĺpiky.

Asistenčné systémy

V poslednej kategórii získal nový Peugeot 208 71 %. Systém núdzového brzdenia fungoval pri mestskej aj diaľničnej rýchlosti, dokázal znížiť riziko zranenia, avšak nereagoval dobre na rýchlejších cyklistov.