Pri testovaní, filmovaní, či fotografovaní áut sa ide často na maximum auta alebo na hrane zákona. A to nielen čo sa týka priestupkov, ale vodiči, či redaktori koketujú hlavne s fyzikálnymi zákonmi. Sú však chvíle, kedy to vyššia sila zariadi inak, a namiesto testu vznikne jeden veľký prúser. Viď príklad natáčania BMW X5. Preto ak si robíte hoci len dynamické video vlastného auta, každý krok si 2x premyslite, aby ste neohrozili seba a ostatných. 

Pri natáčaní sa občas niečo nepodarí. Za túto nerozvážnosť aktéri kruto zaplatili. 

Ako poslať X5ku druhej generácie na druhý svet? Jednoducho. Stačí ju zobrať do terénu a zveriť týmto expertom. Popravde som čakal prúser hneď, keď som uvidel titulku k videu. Ale že to dopadne takto, to by mi nenapadlo. Už v prvých sekundách, keď som videl, že pripevňujú lano, som čakal, že praskne a rozbije niekomu ciferník, vytrhne nárazník, resp. poškodí inak jedno z áut. Omyl. To, čo sa stalo pri ťahaní X5ky, by jeden jednoducho nevymyslel. Šofér z čierneho Bumera jednoducho z auta vystúpil. Ako? Prečo? Načo? Čo ho k tomu viedlo? Fakt netuším a vôbec som nepochopil jeho myšlienkové pochody. Ja na jeho mieste, keby som ostal visieť s autom a motalo sa pri mne toľko ľudí, tak z auta ani nevystúpim upevniť lano. Stál by som pevne na brzde. Iná situácia by bola, ak by som bol v takej situácii sám. 

 

Ale viete čo? Mohlo to dopadnúť ešte horšie. Fyzika sa sem-tam oklamať nedá. Oveľa väčšia komédia by bola, ak by Bumer so sebou stiahol aj Range Rover. To by sa poisťovni vysvetľovalo veľmi ťažko.