Šasi je zo súčasnej Corvette C7, V8 LS3 zas z Corvette C6.

Retro moderna

Samozrejme, nejde len o naplácanie novej výbavy, všadeprítomných infotainmentov a LED svetiel na staré klasické auto. Úpravcovia a reštaurátori pristupujú s mimoriadnym citom a detailnou prácou ku každému komponentu auta. C2 Corvette Stingray upravili prekvapivo nie v USA, ale v Modene. Ide o Ares Design a vštepili jej mimoriadnu dávku elegancie. Vyzerá krásne a ide o umenie na kolesách. Len sa pozrite na tie disky a detaily, s ktorými v Ares pracovali.

Silné a mladé srdce

Samozrejme, takéto prerábky musia mať pod kapotou aj brutálny motor. V tomto prípade ide o celkom moderný agregát LS3 6,2 V8, ktorý nájdete aj pod kapotou Corvette C6 (2005-2013). Má takmer 520 koní a je spojený s 5-stupňovým manuálom. Kvôli zástavbe motora potrebovali konštruktéri upraviť aj jeho uloženie pod kapotou (aj tá je iná), palivová nádrž prešla modifikáciou ako aj výfuk. Šasi prevzali zo súčasnej Corvette C7, jazdné vlastnosti tak zodpovedajú moderným štandardom. Porciu výkonu krotia 6-piestikové brzdy. No a parkovacia brzda je elektronická...

Kompletnou obrodou prešiel interiér aj exteriér. Okrem iného laku nájdete aj LED lampy vpredu a vnútro obšili prvotriednou kožou. Áno, ani tu nezabudli na bluetooth konektivitu, poriadny audiosystém, USB porty a pár LED „blikačiek“. Corvette Stingray Ares Design jazdí na 19-palcových kolesách vpredu a 20-palcoch vzadu. Cena diela je 350 - 400-tisíc eur. Čo poviete, stála by Corvette za hriech?

Zdroj: carscoops