Srdcom malého MiTo - a je známy fiaťácky 1.4 liter s technológiou T - Jet s priamym vstrekom benzínu do vlacov a dopovaný turbodúchadlom. Sériových 155 kobýl je už minulosťou. O mechanický doping sa postarala firma Mariani a jej komplexná prerábka motora zahrňujúca novú turbínovú časť turbodúchadla, výfukové potrubie vrátane kovového katalyzátora a koncového tlmiča výfuku so 4mi koncovkami. Vzduch pred dúchadlom filtruje priepustnejší filter zapuzdrený v karbónovom obale. Výsledkom ich snaženia je slušných 220 koní.

Malé MiTo kleslo k zemi o 40 mm vďaka coil over systému od nemeckého výrobcu pruženia KW suspension. Štandardný brzdový systém vymenil ladič za systém od Tarox - u, model B33 s 10timi piestikmi a kotúčmi s mierami 330 x 26 mm si našiel miesto za prednými diskami. Ústredným motívom a cieľom úpravy boli a sú práve kolesá, presnejšie pneumatiky. Extravagantné červené plášte Marangoni Mythos s parametrami 225/35 žiaria na čiernych 18 palcových diskoch Oxigin Crystal.  

 

Exteriér je zmesou motoršportových elementov ako karbónový zadný difúzor, či vyložene tuzingových doplnkov ako Lambo style doors. Rovnako zmiešané pocity v nás vzbudzuje aj úprava interiéru, kde do očí vyložene bijú kolotočárske doplnky Isotta zdobené kryštálom od Swarovského.

 

Celkovo hodnotíme v redakcií MiTo ako veľmi podarené vozenie. Nebyť  zopár doplnkov, ktoré si ozaj mohli aj na showcar odpustiť, bolo by to za poslednú dobu jedno z naj tuningových áut, aké sme publikovali.