Ten zvuk motora vo videu. Úžasné!

Je nádherný. To jediné mi napadne keď sa pozriem na tú úchvatnú karosériu. Toto auto by som chcel doma, i keby malo pod kapotou dvojtakt z Trabanta a parkoval by som ho iba v obývačke. Lenže toto je britský aristokrat, a pod kapotou nemá žiadny neduživý motor. Tak ako súrodenca so strechou, i Volante poháňa 6,0-litrový dvanásťvalec usporiadaný do V s výkonom 421 kW (565 koní) a krútiacim momentom 618 Nm. To stačí na to, aby Volante rozbehol na maximálku 295 km/h. V zákrutách s ním bude zábava, pretože vďaka celokarbónovej konštrukcii má najvyššiu tuhosť karosérie spomedzi otvorených modelov v histórii značky. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Automatická prevodovka má šesť rýchlostí a výkon ide na podvozok, ktorý bol kompletne prepracovaný. Rozloženie hmotnosti je dokonalé, Aston Martin uvádza že je to 51:49. Brzdy nemôžu byť v tejto cenovej kategórii nič iné ako karbón-keramické. Ako aerodynamickú brzdu ani omylom nepoužijete skladaciu plátennú strechu, tá pracuje iba do rýchlosti 50 km/h a zložiť sa vie za 14 sekúnd. Interiér tohto kabrioletu je potiahnutý kožou Alcantara. Ináč - áno, je to 2+2, i keď použiteľnosť zadných sedadiel nie je ani len diskutabilná. Nový Volante sa ale môže pochváliť keď už nie zadnými sedadlami, tak o 50% väčším batožinovým priestorom oproti DBS. Vec, ktorá nás nepochybne všetkých zaujíma. Ale 279 litrov naozaj nie je málo pre takéto auto. Chcete také? Z vrecka treba vytiahnuť 222 335 Eur. Nie málo, ale sami vidíte, že je to umelecké dielo...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov