Majstrovské dielo?

Dizajn ľudí rozdelil. Jedným sa páči, druhým nie. Karoséria coupé má veľmi aerodynamický tvar, charakteristický jednou veľkou prednou maskou a minimalistickými svetlami vzadu. V interiéri je zmenená pozícia šoféra, ktorý sedí ešte nižšie ako predtým, čo mu dáva väčšie spojenie s autom a vozovkou. PRND gombíky presunuli na stredovú konzolu do tvaru trojuholníka.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

Na pohľad kráska, pod povrchom beštia

Pod kapotou je twin turbo V8 s objemom 4 litre od Mercedesu. Je umiestnený čo najbližšie ku kabíne, ako je len možné, pre lepšie rozloženie hmotnosti. To predstavuje perfektných 50:50. Motor produkuje 510 koní pri 6000 otáčkach a 685 Nm. Na zadnú nápravu tento výkon prenáša 8-stupňová prevodovka ZF. Z 0 na 100 km/h došprintuje za 3,6 sekundy a maximálna rýchlosť je 314 km/h. Samozrejmosťou je adaptívny podvozok, ktorý ponúka Sport, Sport Plus a Track mode. Elektrický diferenciál zaisťuje optimálne rozloženie výkonu na vozovku a je prepojený s aktívnou stabilizačnou kontrolou. V základe dostanete bezkľúčový prístup a štartovanie, sledovanie tlakov v pneumatikách, parkovaciu kameru a parkovacieho asistenta. Vnútri vidí šofér informácie na 8-palcovom displeji, ktorý disponuje bluetoothom a streamovaním hudby z telefónu. V interiéri nájdete materiály ako alcalantra, karbón a koža. V druhom štvrťroku 2018 môže byť váš za 120 900 €.

Vytrvalostný bojovník

Len niekoľko hodín po sériovej verzii predstavili aj tú, ktorá meno Vantage pretlačí na titulky športových časopisov. Aston Martin Vantage GTE je pripravený stavať na úspechoch predchodcu, ktorý zaznamenal minulý rok titul WEC v kategórii GTE PRO a tento rok vyhral jedny z najprestížnejších pretekov na svete, 24 hodín Le Mans. Andy Palmer, CEO Astonu Martin, to povedal jasne. „Porsche, Ferrari, ustúpte nabok. Aston Martin je späť!" Nový typ sa vyznačuje lepšou a agresívnejšou aerodynamikou. Dominuje jej masívny zadný difúzor. Pod kapotou je Mercedes AMG 4,0 Twin Turbo, ale, samozrejme, s kopou úprav. Už má za sebou 13 000 testovacích kilometrov, čo zahŕňa dva 30-hodinové nepretržité testy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov