Zbytočné tajomstvá

Sportback naznačoval už prvý koncept, s ktorým však sériová verzia nemá takmer nič spoločné. Tá je priamo odvodená od sériového e-tronu, iba s drobnými zmenami. V prednej časti sa žiadne dizajnové zmeny neudiali. Zaujímavejší je elegantnejší bočný profil a zadná časť. e-tron Sportback bude teda krajší, ale menej praktický. Pri testovanom prototype nechýbali ani slávne virtuálne spätné zrkadlá.

Pri testovaní sa Audi snaží zamaskovať spojené zadné svetlá plastovým panelom. No celkom zbytočne, lebo už na začiatku roka ukázali predprodukčný prototyp, ktorý mal zadné svetlá úplne rovnaké ako klasický e-tron. 95 kWh lítium iónové batérie by mali poskytnúť reálny dojazd na úrovni 320 km s výkonom 265 kW (300 kW v režime BOOST) a 561 Nm (664 Nm v režime BOOST). Sportback oficiálne spoznáme 19. novembra na autosalóne v Los Angeles.

Foto & Zdroj: motor1.com