Aj keď to video nespomína, je celkom pravdepodobné, že rad 5 dostane aj parkovanie na diaľkové ovládanie po vzore väčšej sedmičky alebo konkurenčnej triedy E od Mercedesu.

Autopilot BMW

BMW ukazuje funkčnosť polo-autonómneho režimu, ktorý kombinuje asistenta pre jazdu v pruhoch a adaptívny tempomat. Podobný systém Tesla nazýva Autopilot. Päťka si požičala systém z väčšej sedmičky. Tam funguje do rýchlosti 210 km/h. Takže dovolí relatívne uvoľnenú jazdu aj na Autobahne.

Päťka dostane aj systém s názvom Crossroads Warning. Ten vám pomôže v prípadoch, keď vám iné vozidlo skríži cestu. Bezpečnostný asistent vás najskôr upozorní a v prípade potreby aplikuje brzdy. Aj keď to video nespomína, je celkom pravdepodobné, že rad 5 dostane aj parkovanie na diaľkové ovládanie po vzore väčšej sedmičky alebo konkurenčnej triedy E od Mercedesu.


O novom BMW radu 5 vieme to, že oproti predchodcovi schudne približne 80 – 100 kg. Vďačí za to novej platforme CLAR, ktorá využíva okrem vysokopevnostnej ocele aj hliník a karbónom vystužené plasty.


Zdroj: carscoops, bmwblog