Trh s jazdenými autami neponúka len stočené, búrané a inak pozmeňované tuctovky. V autobazároch nájdete aj unikátne a jedinečné kúsky, ktoré ste si ako nové kúpiť jednoducho nemohli dovoliť. Práve pár rokov prevádzky z nich však urobí veľmi lákavú jazdenku. Čo takto kúpiť jazdený Bugatti Veyron?

Bugatti nevie predať zvyšné kusy legendárneho Veyronu. Ide však o verziu Grand Sport.

Povedzme si pravdu, že drvivá väčšina Slovákov na nový Veyron nezarobí ani za desiatky rokov ťažkej práce. A nič sa na tomto fakte nemení ani v prípade jazdenky. Problém je v tom, že ak náhodou máte na účte voľných viac ako milión eur, nový Veyron vo verzii kupé si už jednoducho nekúpite, pretože je vypredaný.

 

Mohlo by sa teda zdať, že Bugatti pred vami zabuchlo dvere do exkluzívneho klubu majiteľov Veyronov. Ale nie. Automobilka sa rozhodla spustiť program je majiteľov týchto vozidiel z druhej ruky.

 

Výrobca chce týmto krokom ochrániť jedinečnosť a exkluzivitu svojho produktu. Ak si teda kúpite jazdený Veyron, môžete ísť oficiálne na návštevu do centrály automobilky vo francúzskom meste Molsheim. Rovnako dostanete možnosť vyskúšať všetky schopnosti svojho auta po boku profesionálneho testovacieho jazdca na okruhu a na ceste. Bugatti sa tiež postará o dobrú kondíciu vášho Veyronu aj po rokoch tak, že vám zabezpečí profesionálny servis.

 

Bugatti Certified je program, vďaka ktorému sa majitelia Veyronov z druhej ruky nebudú cítiť menejcenní. :)

Na našom trhu s jazdenými vozidlami je ponuka Veyronov značne obmedzená.

Pozor, tento program však ešte nie je dostupný pre otvorené modely Grand Sport. Samozrejme, aj majitelia týchto jazdených vozidiel sa dostanú do klubu, ale až potom, ako Bugatti vypredá všetky nové kusy.

 

Poďme sa teda pozrieť na jazdené Veyrony. Slovenský portál autobazar.eu v súčasnosti obsahuje ponuku jedného kupé, ktoré je prihlásené do slovenskej evidencie. Inak môžete využiť dovoz. V zahraničí sa ceny týchto vozidiel pohybujú od 850 tisíc eur vyššie. Ich výhodou je fakt, že zväčša na tachometroch majú veľmi nízke čísla prejazdených kilometrov. Nájsť kúsok, ktorý má okolo 20 tisíc kilometrov nie je vôbec žiadny problém.

 

Ak ste sa rozhodli, že končíte s turbodieselmi a idete si doviezť Veyron, nezabudnite na daň! Je úplne jasné, že Bugatti spadá do najvyššej sadzby registračnej dane a teda len za prihlásenie zaplatíte 2997 eur. Na druhej strane, ak si však nájdete približne milión eur na kúpu vozidla a ďalšie desiatky tisíc na jeho prevádzku, registračná daň vás určite trápiť nemusí.

 

Zdroj: autobazar.eu, autoscout24.cz, worldcarfans.com

Prečítajte si aj:  Aký bude nový Veyron?