Kúpiť si auto nové alebo z druhej ruky? Aký typ? Aký model? Potrebujem vo výbave vyhrievané sedadlá alebo prežijem aj bez nich? Takéto otázky si kladie bežný človek, keď sa rozhodne kúpiť si auto. Časy, kedy bol automobil len pre vyvolených, sú našťastie už dávno preč. Rodiny dnes už bežne majú dve alebo tri vozidlá. Nezáleží však na tom či sa vozíte v novom BMW alebo v starej Thalii. Všetci sme, svojím spôsobom, chudáci. :)

Bugatti predáva Veyron za obrovské sumy v limitovaných edíciách. Zachováva tak jeho jedinečnú exkluzivitu.

V porovnaní s majetkom priemerného majiteľa Bugatti Veyron sú všetky naše pasíva irelevantné. Pohľad do garáže „veyronistov“ umožnil Wolfgang Dürheimer, CEO značky Bugatti.

 

Myslím, že všetci dobre vieme, že Veyron si ľudia nekupujú z posledných peňazí a ani na úver. S týmto autom snov väčšinou v garáži parkuje ešte ďalších 84 áut! Ich majiteľ má navyše tri súkromné lietadlá a jednu jachtu. Môže sa teda zdať, že Bugatti s cenovkou jeden milión eur je do len počtu. V mnohých prípadoch však nie sme ďaleko od pravdy. Superauto od najluxusnejšej značky koncernu VW je často prezentáciou bohatstva a prestíže v tej najvypuklejšej forme.

Priemerný človek, ktorý si kúpi Veyron má doma ďalších 84 áut, 3 súkromné lietadlá a jednu jachtu. Upozorňujem, že ide o priemer a teda niektorí z nich majú toho ešte viac.

Kam sa hrabú ľudia, ktorí majú len Bentley? :)

V porovnaní s tým napríklad majitelia vozidiel značky Bentley vyzerajú ako chudáci. Ich vozový park obsahuje len ďalších 8 áut a dokonca lietajú obyčajnými aerolíniami. O jachte, samozrejme, nemôže byť ani reč.

 

A sme znova pri kontroverznom tvrdení, ktoré šíria aj samotní zástupcovia Bugatti. VW neprináša žiadny zisk. Je stratová. Volkswagen však veľmi dobre vie, aká je dôležitá. Výkladná skriňa luxusu a výkonu láka najbohatších ľudí z celého sveta. Práve preto dostane Veyron druhé pokračovanie, ktoré bude ešte drahšie, ešte výkonnejšie a ešte luxusnejšie.

 

Zdroj: hnonline.sk

Prečítajte si aj: Aký bude nový Veyron?