Okrem toho, že spomínaný ID. ROOMZZ bude elektromobil, umožní tiež jazdiť takmer plne autonómne na úrovni 4. Taktiež je možnosťou zmeniť usporiadanie sedadiel. Pri plne autonómnom režime sa sedadlá otočia smerom dovnútra o 25 stupňov, aby sa posádka mohla lepšie rozprávať.

Zobrazovanie údajov nebude prebiehať len na digitálnom paneli pred vodičom, ale aj na digitálnom displeji na volante. Zaujímavé sú aj materiály v interiéri. Poťahy sedadiel sú z produktu (AppleSkin), ktorý sa skladá z obnoviteľných surovín.

Zaujímavosť sú aj dvere otvárateľné dopredu a dozadu.

Na pohon budú slúžiť 2 elektromotory so systémovým výkonom 225 kW (306 k). Každý pre jednu nápravu, automobil tak bude mať pohon všetkých 4 kolies. Aj vďaka tomu zrýchli z 0 na 100 km/h za 6,6 sekundy a maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 180 km/h.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Na ukladanie energie je tu 82 kWh akumulátor, vďaka ktorému môže vodič najazdiť v cykle WLTP 450 km. To už nie je málo a ID. ROOMZZ je tak použiteľný aj v bežných podmienkach. Z 0 na 80 % dokáže 150 kW nabíjačka nabiť vozidlo za približne pol hodinu. Ako bude reálne model vyzerať, to sa môžeme dozvedieť možno už koncom budúceho roka, uvidíme, či zostane určený len pre čínsky trh.

Zdroj foto: Volkswagen

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov