Audi pomaly, ale iste, pilne pracuje na doriešení veľkého Dieselgate problému. Tvrdí to CEO Audi, Rupert Stadler pre Autonews na základe čísel dodatočne zvolaných a upravených TDI agregátov. Automobilka „opravila“ 850 000 dieselových agregátov po celom svete vrátane Európy. Ako značku Audi škandál postihol vo výraznej miere. 

Práca je (takmer) hotová

„Odhadujeme, že sme na 80 % s prácou hotoví. Postupne sa z krízovej pohotovosti vynárame a vraciame späť do bežného prevádzkového režimu,“ hovorí Stadler. Postupný hon na spaľovacie motory, a najmä tie dieselové, chce Audi riešiť do roku 2025 až 20 modelmi s elektrifikovaným, alebo čisto elektrickým pohonom. Stadler dodáva, že viac ako polovica z 20 modelov bude rýdzim elektromobilom. Elektrifikované autá by mali tvoriť 1/3 predajov Audi.

ZA DIESELGATE HROZÍ MANAŽÉROVI BASA 7 ROKOV A POKUTA 400 000 $!

ZA DIESELGATE HROZÍ MANAŽÉROVI BASA 7 ...

Dozvuky aféry Dieselgate sa v médiách objavujú už len párkrát do mesiaca. Najaktuálnejšie správy prichádzajú takmer ...

06. 12. 2017
ZÁKONY EÚ MÔŽU ZAPRÍČINIŤ ĎALŠÍ EMISNÝ ŠKANDÁL = NOVÝ DIESELGATE!

ZÁKONY EÚ MÔŽU ZAPRÍČINIŤ ĎALŠÍ ...

"Tajné" systémy riadenia emisií môžu zopakovať Dieselgate a vytvoriť nový emisný škandál. Tvrdia to právnici zo ...

11. 10. 2017

Prvou lastovičkou novej ofenzívy značky na poli „pod prúdom“ má byť SUV Audi e-Tron. Majú ho predstaviť v auguste 2018. Navyše, ovocie má priniesť aj spolupráca Audi s Porsche na projekte elektrickej mobility. Uvidíme plne elektrické Audi Q5?

Štúdia Audi e-Tron SUV

Reálny plán

Stadler dodáva ešte jednu podstatnú vec, „nesplnenie nie je možnosťou.“ Toto vraj nie sú iba črty budúcnosti, ale plán, ktorý musia splniť. Prečo? Kvôli zvyšujúcim sa požiadavkám na reguláciu CO2/km do roku 2020, produkovaného typovými radmi automobiliek. Nesplnenie požiadaviek nariadení „Bruselu“ môže viesť k miliardovým pokutám. 

Zdroj: Autonews

Foto: Audi