A výsledok? 772 koní, 892 Nm a stovka za 2,8 sekundy! Inžinieri z Novitecu upravili elektroniku motora, zvýšili plniaci tlak turbodúchadiel, priostrili odozvu na stlačenie plynového pedálu a prepracovali vstrekovanie a zapaľovanie. Nový je aj športový výfukový systém, ktorý okrem zvýšenia výkonu pridáva aj úžasný zvuk. A teraz pár čísiel. Z 80 na 150 km/h za 3 sekundy, zo 100 na 200 km/h za 4,1 sekundy a najlepšie nakoniec, z 0 na 200 km/h mu stačí iba 6,9 sekundy! Maximálna rýchlosť je 342 km/h (pôvodne 330 km/h). Tieto čísla dostanete, ak sa rozhodnete pre „Stage 2“. K dispozícii sú aj slabšie verzie, Stage 1 má 756 koní a Stage 3 ponúkne 764 koní a 888 Nm. Informácie o zrýchleniach však nie sú k dispozícii, no obidve verzie by mali zvládnuť 342 km/h.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov

Úpravou prešiel aj podvozok

Okrem úprav motora sa v Novitecu pustili aj do podvozka. Štandardné aktívne tlmiče síce zostali, no po úpravách a použití vlastného hydraulického systému je Ferrari o 40 mm nižšie. 21-palcové kolesá majú obuté pneumatiky Pirelli PZero s rozmermi 255/30 vpredu a 325/25 vzadu. K dispozícii budú aj 22-palcové kolesá. Nechýbajú ani karbónové doplnky exteriéru, napríklad zadné krídlo alebo bočné prahy. Fotky interiéru nie sú k dispozícii, keďže firma ponúka každému záujemcovi individuálne úpravy. 

zdroj: Topspeed