Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Modernizácia sa zamerala aj na exteriér. Úpravami prešli predné svetlá, nárazník, maska chladiča, línia strechy a najmä zadná časť, kde môžeme vidieť nové svetlá a difúzor. V interiéri je najväčšou novinkou Dual Cockpit, vďaka ktorému vidí spolujazdec niektoré informácie, ako napríklad aktuálnu rýchlosť, či otáčky motora. Okrem toto tu nájdeme prepracovanú palubnú dosku, menší volant a nový infotainment.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Až 690 koní a 697 Nm krútiaceho momentu

GTC4Lusso má pod kapotou 6,3-litrovú V12 s výkonom 690 koní, čo je o 30 koní viac, ako mal predchodca. Zväčšili aj krútiaci moment, ktorý má hodnotu 697 Nm (pôvodne 683 Nm) pri 5750 ot./min. Navyše 80% z neho má byť dostupných už od 1750 ot. Na stovku aj vďaka permanentnému pohonu 4x4 vystrelí za 3,4 sekundy, teda o 0,3 rýchlejšie, ako pôvodný typ FF. Zmenami prešiel aj samotný pohon všetkých štyroch kolies 4RMS. Po novom sa volá 4RM-S a novinkou je natáčacia zadná náprava. Spolu s elektronicky riadeným diferenciálom E-Diff a adaptívnymi tlmičmi SCM-E by malo mať GTC4Lusso lepšiu trakciu za všetkých podmienok.