Ford uspokojí potreby zákazníkov, ktorí požadujú veľkú dávku luxusu.

Vignale má byť pre ľudí, ktorým najvyššia výbava Fordu nepripadá dosť luxusná a exkluzívna. Podľa slov automobilky je takto orientovaných 10 až 15 percent jej zákazníkov.

Koncept sa bude mať špeciálne 20-palcové disky kolies z ľahkých zliatin, chrómované dizajnové prvky, unikátnu úpravu predného nárazníka, hmlových svetiel a mriežky chladiča, luxusné kožené sedadlá s prešívaním a svetlohnedý lak karosérie vo farbe „Nocciola“.

Do interiéru sa dostane prešívané čalúnenie, špeciálne sedadlá a vysokokvalitná koža, ktorú Ford umiestni na volant, prístrojovú dosku, stredovú konzolu, dverové rolety a stredovú lakťovú opierku.

Mondeo Vignale príde aj vo verzii kombi.

Ford na frankfurtskom autosalóne predstaví svoje ponímanie luxusu. Návštevníkov zaujme aj koncept MPV S-MAX, ktorý predznamenáva budúcnosť v oblasti vozidiel pre športové aktivity.

Z technologických prvkov bude na palube napríklad parkovací asistent so zadným kamerovým systémom alebo wi-fi.

Výrobca bude majiteľom verzií Vignale poskytovať špeciálne služby. Z povinností im napríklad odpadne nutnosť odviezť auto do servisu. Ford si auto sám vyzdvihne aj vráti. Okrem toho bude mať zákazník zabezpečené bezplatné umývanie auta počas celej jeho životnosti.

Ford časom rozšíri ponuku Vignale aj na ďalšie typy. Pôjde napríklad o SUV Edge alebo MPV S-Max.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Vignale je pôvodne talianska dizajnová firma, ktorá existuje od roku 1948. Pracovníci spoločnosti dokonca v roku 1968 navrhli Tatru 613. Firma Vignale pracovala aj pre Alfa Romeo, BMW, Cisitalia, Chevrolet Corvette, De Tomaso, Ferrari, Fiat, Lancia, Maserati, Rolls-Royce, Tatra, Triumph, Volvo a iné.

Ford vlastní značku od konca šesťdesiatych rokov, no do dnes ju takmer vôbec nevyužíval. Výnimkou je koncept Focus Vignale, ktorý predznamenal Focus CC.

Automobilka okrem iného predstaví na frankfurtskom autosalóne aj koncept S-MAX, ktorý bude napríklad disponovať sedadlom s meračom srdcového rytmu EKG a meračom glukózy. Inak má ísť o normálne auto. Ford tvrdí, že tento koncept je vízia budúceho vozidla pre športové aktivity.

Zdroj: tlačová správa

Prečítajte si aj:  Test Ford Focus ST III. gen

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov