V rozhovore tiež reagoval na narážky, že obmedzenie množstva paliva má dopad na málo predbiehacích manévrov počas pretekov. Todt sa ale bráni, že predbiehanie je iba o aerodynamike, a čoskoro uvidíme veľa akcie na okruhoch. Súdiť nové pravidlá po prvých pretekoch v melbournskom Albert Parku je priskoré, okruh nikdy nebol vhodný pre časté predbiehacie manévre. Ohľadom nových pravidiel tiež môžeme spomenúť to, že opäť sa začalo diskutovať o "ponorkovom efekte", ktorého riziko avizoval pred sezónou šéfdizajnér RedBullu Adrian Newey. Vďaka novému nosu monopostu totiž hrozí pri kolízii zozadu vnorenie sa pod zadnú nápravu formule, čo takmer potvrdila kolízia Kobayashiho a Massu v prvej zákrute okruhu. K tomu sa zatiaľ z FIA nikto nevyjadril. Možno čakajú, kedy sa havária stane vo vyššej rýchlosti...