Chlapci v G-Power by asi stratili zmysel svojho bytia, ak by nemohli prerábať ostré Baworáky do ešte extrémnejších podôb. Z ich "umeleckej" tvorby už poznáme napríklad najrýchlejší sedan na svete M5 Hurricane RR, jednotkový G1 V8 Hurricane RS či osemstotridsaťkoňový Hurricane RRS. Dnes predstavili auto, ktoré by ste podľa vzhľadu na okreske asi nečakali. Má výkon 720 koní a na cestu môže i napriek tomu, že si hovorí M3 GT2 R.

Na pohľad vyzerá ako GT2-kový špeciál z 24h Le Mans. A nielen vďaka 20" pneumatikám či nastaviteľnému prítlačnému krídlu, ale i anatomickým sedadlám a trubkovému rámu vnútri. Toto auto nie je hračka pre neskúsených, pod kapotou zúri 530 kW (pri 5900 ot/min) a 700 Nm (v rovnakých otáčkach). S autom tento výkon dokáže zacvičiť tak, že M3 GT2 R vážiace niečo málo pod 1500 kilogramov sa rozbehne na stovku za 3,7 sekúnd a dvesto pokorí za 9,5 s. Maximálka obmedzená nie je, i keď je to Nemec. M3 GT2 R ide ako guľa až za 330 km/h. 

Takéto výkony G-Power dosiahol značnými úpravami motora z M3 E92. Objem 4.0 V8 zvýšili na 4,6 litra pomocou kľukového hriadeľa z M3 GTS a kovanými piestami Mahle z motora V10 M5 E60. No to samozrejme nie je všetko, kit úprav SKIII Sporty Drive zahŕňa i použitie iných ojníc, sanie, medzichladič stlačeného vzduchu, väčšie chladiče oleja a vody a kompresor ASA, ktorý dopuje motor tlakom 0,7 atmosféry. V takejto úprave nemôže chýbať výfukový systém z titánu. 

 

Úpravy pokračovali i mimo motora a podvozku. Panely karosérie, blatníky, nárazníky aj prahy sú vyrobené z karbónu a nie sú iba pre efekt, ale reálne zlepšujú aerodynamiku. Prieduchy na prednej kapote sú navrhnuté technológiou G-Power Dynamic Venting pre zabezpečenie čo najlepšieho odvodu horúceho vzduchu z motorového priestoru. A že ho tam je... No poďme k interiéru, kde použitím škrupinových sedadiel ušetrili 24 kg hmotnosti a zadná lavica (či sedadlá) ustúpila trubkovému rámu vyhovujúcemu kritériám FIA. Auto jazdí na pneumatikách Michelin Pilot Sport Cup s rozmermi 245/30 ZR 20 vpredu a 315/25 ZR 20 vzadu. Brzdy tiež nie sú druhá liga, karbónové kotúče G-Power-ceramic majú priemer 396 mm, resp. 380 mm, a zahrizávajú sa do nich šesť, resp. štvorpiestikové strmene. Tlmiče sú tiež domáce - G-Power Clubsport.

Táto chuťovka ale nie je rozhodne lacná. Za tuning motora si firma vypýta 41 650 Eur, za bodykit 30 000, disky s pneumatikami prídu na 12 000 éčiek a keramické brzdy 26 238 Eur. Ak nemáte darcu tela M3 E92, kompletka sa dá kúpiť za 195 310 Eur. Ak máte, potom vám ju G-Power prestavia za 113 448 Eur. Všetko sú však ceny iba za materiál, takže bez práce na aute... Ale za tie prachy ťažko budete hľadať premožiteľa či už na okruhu alebo na ceste.