Základom bude atmosférický dvojliter

Predná časť je v podstate rovnaká, ako v prípade sedanu. Všetky ostatné panely karosérie sú ale unikátne, najmä línia strechy pôsobí dynamickejším dojmom. Zadnú časť charakterizujú LEDkové svetlá v tvare písmena C, diódy nájdeme potom aj vpredu, no v základnej verzii iba na denné svietenie. Za príplatok budú k dispozícii plnohodnotné LED svetlá a dažďový senzor. Toľko k dizajnu, presunieme sa k motorom. Základným motorom sa stane atmosférický benzínový dvojliter s výkonom 160 koní a krútiacim momentom 186 Nm, ktorý si v kombinácii so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou vypýta 6,7 l/100 km. Rovnakou spotrebou sa môže pochváliť aj preplňovaný 1,5-litrový štvorvalec s výkonom 175 koní a krútiacim momentom 219 Nm. Ten bude k dispozícii len vo vyšších stupňoch výbavy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

V interiéri máme očakávať mäkčené plasty a kvalitnejšie látkové čalúnenie, ktoré bude možné vymeniť za kožené. Oproti predchádzajúcej generácii sa zväčšil priestor pre nohy na zadných sedadlách až o 12,7 cm. Tvrdeniu, že je Honda Civic Coupé schopná odviesť štyroch dospelých aj na väčšie vzdialenosti, sa dá uveriť. Ani výbavy nebude málo, už v základe sa objaví aj automatická klimatizácia a akustické čelné sklo, vyššie stupne ponúknu vyhrievané predné sedadlá, digitálny prístrojový panel alebo audio so sedempalcovým displejom kompatibilné so systémami Apple CarPlay a Android Auto. Najvyššia výbava pridá satelitnú navigáciu, ktorú vyvíjala Honda spolu s Garminom. Okrem toho má Honda ambície dosiahnuť najvyššie ohodnotenie IIHS, k čomu by jej mal pomôcť rad elektronických systémov a airbagov spolu s mimoriadne pevnou karosériou. Toto spojenie bezpečnosti a imidžu sa nám páči, čo sa nám ale nepáči je, že sa k nám Civic Coupé zrejme nedostane. :-(

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

zdroj: themotoreport