Porsche Slovakia, autorizovaný dovozca značky Volkswagen na Slovensko (tiež Audi a Seat), pripravil pre bratislavský autosalón exponát „Zlatý Golf“. Pripomína a názorne vizualizuje úspechy modelu Golf VII. Početné tituly a prestížne ocenenia symbolizuje povrchová úprava zlatou fóliou. O špičkovú realizáciu špeciálnej povrchovej úpravy sa postarali špecialisti v známej spoločnosti Carol Line v Bratislave.


 

Volkswagen Golf VII mal svetovú premiéru 4. septembra 2012. Vďaka modulárnej stavebnici komponentov pre priečne uložený motor MQB jeho hmotnosť klesla až o 100 kg oproti Golfu VI. Spotreba paliva klesla podľa motora až do 23%. Napríklad nový Golf TDI BlueMotion1 má priemernú normovanú spotrebu paliva podľa metodiky EHK iba 3,2 l/100 km. 

Vysoká technická a kvalitatívna úroveň aktuálneho modelu Golf nadchli rovnako odbornú ako aj laickú verejnosť. Golf získal titul slovenského i českého auta roka 2013, európskeho auta roka 2013 (Car of the Year) a následne svetový titul „World Car of the Year 2013“. Dokonca aj v Japonsku Golf VII zvíťazil nad konkurenciou a je prvým autom z dovozu v 34-ročnej histórii. Z ďalších ocenení si osobitnú zmienku zaslúži paneurópska cena „Zlatý volant 2013“, udeľovaná na základe kombinovaného hodnotenia odbornou porotou a hlasovaním státisícov čitateľov magazínu Auto Bild v 25 krajinách Európy. Nadčasovo elegantný dizajn zasa ocenili porotcovia nemeckej Rady pre dizajn (Rat für Formgebung). Ale aj rýdzo čitateľské ankety ako „Auto-Trophy“ (Auto Zeitung) alebo „Najlepšie automobily“ (auto motor und sport) priniesli Golfu víťazstvá.

 

Prečítajte si aj:
Volkswagen Golf tento rok oslavuje 40. narodeniny

 

zdroj: tlačová správa Porsche Slovakia