Koncept MILA Plus má hliníkový priestorový rám, plastovú karosériu, pohon oboch náprav a zvládne 100 km/h za 4,9 s. Na čisto elektrický pohon pritom prejde 75 km.

Koncept MILA Plus poháňa benzínový trojvalec a dva elektromotory.

Dizajnovo veľmi atraktívny koncept je v podstate ukážkou schopností firmy, ktorá v ňom skĺbila viacero technológií zaujímavých pre súčasnosť a blízku budúcnosť. Auto má hliníkový priestorový rám zakrytý plastovými panelmi karosérie. Rám je pritom zložený z hliníkových výliskov, ktoré drží pokope kombinácia mechanických spojov a lepidla. Zaujímavosťou je, že súčasťou rámu sú aj batérie pre napájanie elektromotorov. Dvojmiestne kupé, s rozmermi 4 403 mm/ 1 925 mm / 1 250 mm (d/š/v), váži 1 520 kg. Do značnej miery za to zrejme môžu batérie. Hmotnosť je však uložená medzi nápravami, čo naznačujú aj dva batožinové priestory. Ich spoločný objem je 360 l. Do zadného by ste, pritom podľa výrobcu, mali byť schopný naložiť tašku s golfovými palicami.

Športiak má dva batožinové priestory. Zadný by mal odviezť aj golfové palice.

Hybrid MILA Plus poháňa benzínový trojvalec v kombinácii s dvoma elektromotormi. Spaľovací motor je umiestnený v strede a pomáha mu jeden elektromotor, namontovaný medzi spaľovacím motorom a prevodovkou. Táto zostava poháňa zadnú nápravu. Druhý elektromotor je umiestnený na prednej náprave a poháňa predné kolesá. Kombinovaný výkon celej sústavy je 200 kW (272 k) a maximálny krútiaci moment dosahuje 580 Nm. Aj napriek spomínanej hmotnosti sa kupé, podľa výrobcu, dostane z 0 na 100 km/h za 4,9 s. S čisto elektrickým pohonom pritom vystrelí na 80 km/h za 3,6 s. Auto by si podľa oficiálnych informácií malo vystačiť z iba 1,4 l benzínu na 100 km. Zvláda však aj jazdu iba na elektrický pohon. V elektrickom režime zvládne 75 km, potom musí znova zasiahnuť benzínový trojvalec.

Zdroj: tlačová správa