Rozmach podznačky Genesis

Cieľovým zameraním Genesisu je USA. Ako zareagovali díleri na rozmach značky? Z celkového počtu až 352 showroomov Hyundai investovalo peniaze, čas a zamestnancov do „upgrade-u“ priestorov a celkového vybavenia. Pripravili pôdu pre predaj vlajkovej lode Genesis G90. Hyundai má iné plány. Spoločných dílerstiev má byť iba 100, ostatné o privilégium predaja Genesisu prídu. Samozrejme, jednotliví díleri sú z kroku značky nešťastní. Na konferencii v Dallase po oznámení situácie niekoľkí z nich odišli z miestnosti diskutovať v súkromí. Hyundai však popiera rozkol medzi názorom dílerov a zástupcov značky. Udávajú, že diskusie pokračujú.

Odlíšenie "bežných" Hyundaiov od luxusných Genesis samostatnými dílerstvami má prilákať potencionálnych zákazníkov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Ofenzíva pokračuje

Genesis ohlásil masívnu ofenzívu značky. Po veľkých sedanoch G80 a G90 už onedlho príde G70, konkurent BMW radu 3. Vyzerá skvelo a technika je na úrovni. Okrem toho chcú do troch rokov predstaviť kupé a 3 nové crossovery!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zdroj a foto: carscoops, Genesis, Hyundai