Hyundai sa zrejme vydá cestou sesterskej Kie a ponúkne model podobný Cee’du GT.

Čo to naznačujú aj dve koncovky výfuku.

Hyundai sa teda zrejme vydá cestou sesterskej Kie a ponúkne model podobný Cee’du GT. Môžeme teda očakávať znížený, tvrdší podvozok a športovejšie jazdné vlastnosti. Práve vyladením jazdných vlastností chce Kia posunúť Cee'd GT medzi skutočné hot hatche. Nechajme sa preto prekvapiť s akým naladením príde Hyundai. Kamufláž naznačuje, že sa dočkáme nového bodykitu. I30 podľa všetkého dostane agresívnejší predný nárazník, nový zadný nárazník s dvoma koncovkami výfuku a spoiler na odtrhovej hrane piatych dverí.

Na pohon i30 GT automobilka zrejme využije rovnaký motor aký nájdeme v Cee’de GT. Pod kapotou teda bude pracovať benzínový turbo motor 1,6 T-GDI.

Podľa kamufláže je jasné, že športová i30 dostane aj nový body kit.

Na pohon i30 GT automobilka zrejme využije rovnaký motor aký nájdeme v už spomínanom Cee’de GT. Pod kapotou teda bude pracovať benzínový turbo motor 1,6 T-GDI. V Kii je naladený na 150 kW (204 k) a poskytuje maximálny krútiaci moment 265 Nm. Dá sa očakávať, že aj dynamické parametre budú veľmi podobné. To znamená zrýchlenie na úrovni 7,7 s a maximálka okolo 230 km/h. Možno však Hyundai prekvapí a ponúkne v i30 trochu viac výkonu. Rozhodne, ale ponúkne lepšiu dynamiku ako Hyundai Veloster Turbo, ktorý medzi časom automobilka potichu stiahla z nášho trhu. Konkurovať špičke v tejto kategórii však zrejme nebude ani športová i30 GT. Kórejci ju predstavia začiatkom budúceho roka, spolu s faceliftom bežných verzii i30.

Zdroj: autocar

Pozrite sa, čo chystá konkurencia v podobe Nissanu Puslar Nismo, či Hondy Civic Type R.