Nie je isté, či model SVR príde v oboch karosárskych verziách, no na kupé by sme si vsadili.

Jaguar F-Type SVR dostane vyše 600 koní, karbón-keramické brzdy, aktívny diferenciál a aero kit z uhlíkových vlákien. Znamená to, že bude ešte brutálnejší ako Project 7 a mohol by pokoriť 100 km/h za 3 s.

F-Type SVR dostane, podobne ako Project 7, karbón-keramické brzdové kotúče.

Novinka by totiž mala dostať pod kapotu viac ako 600 koní a Jaguar ju zrejme bude ponúkať aj s pohonom všetkých kolies. Každopádne by sa však F-Type SVR mal priblížiť k hranici troch sekúnd v zrýchlení z 0 na 100 km/h. Project 7, ktorý je o 80 kg ľahší ako bežný F-Type túto disciplínu zvláda za 3,9 s, rovnako ako F-Type R AWD. Verzia SVR samozrejme dostane všetky lahôdky, ktoré SVO už odskúšalo a odladilo v F-Type Project-7. Znamená to, že bude mať karbón-keramické brzdy, aktívny diferenciál a aero kit z uhlíkových vlákien. Zatiaľ nie je známe, či automobilka prinesie verziu SVR v oboch karosárskych verziách. Vďaka prirodzene väčšej tuhosti karosérie však môžeme rozhodne očakávať, že prívlastok SVR dostane minimálne F-Type Coupe. Že bude stáť za to dokazuje aj náš test Jaguaru F-Type S.

F-Type SVR dostane veľa dielcov zo špeciálnej série Project-7, bude mať ale viac výkonu.