Japonci síce vydali mnoho fotiek zobraujúcich interiér, ich kvalita je však nízka.

Vylepšenia však v tomto prípade nepomohli. Snahu ale uprieť nemôžeme. I3 dostala kompletne prepracovaný predný nárazník s veľkými nasávacími otvormi a teda aj s agresívnymi črtami. Japonci použili aj karbónové doplnky kam len oko dovidí a rozšírené blatníky, do ktorých sa zmestia väčšie 20 palcové kolesá.

Napriek pomerne veľkému počtu zverejnených fotografií však tuner pravdepodobne svoju prácu nedotiahol do konca. Nezverejnil ani jeden záber interiéru. Taktiež neprezradil technické špecifikácie a teda môžeme očakávať, že s pohonom neurobil nič.

Prvý pokus o vylepšenie i3 nedopadol práve najlepšie. Elektromobil od BMW je tvrdý oriešok najmä v oblasti dizajnu.

Čo sa stalo s interiérom, to nevieme.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Pohonné ústrojenstvo za bežných okolností čerpá energiu z akumulátorov s kapacitou 18,8 kWh. Vďaka tomu dosahuje dojazd 160 km, so zrýchlením 7,2 sekundy a maximálkou 150 km/h. Ak mu však Japonci výkon alebo kapacitu batérií nezdvihli, tak jeho parametre sú pravdepodobne horšie.

Sériovo BMW obúva i3 pneumatiky s rozmermi 155/70 R19. V tomto prípade však auto stojí na 20 palcových kolesách, ktoré sú s najväčšou pravdepodobnosťou širšie a taktiež majú aj väčší valivý odpor. Úpravami rovnako utrpela aj aerodynamika celej karosérie. Bodykit navyše takmer určite pridal nejaké to kilo na viac.

Výsledkom celej práce je teda zase len škaredé auto. Škoda. Uvidíme, či sa niekomu podarí z i3 dostať to pekné, čo v nej je.

Zdroj: bmwblog.com

Prečítajte si aj: Jazda: BMW i3

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov