Dizajn Continentalu je už roky klasický a takmer sa nemení. Drobné zmeny sa preto objavili iba v interiéri a pod kapotou. Continental GT Speed Convertible bude poháňať 6,0-liter W12 s dvomi turbami a produkovať 459 kW spolu s 799 Nm. Konštruktéri ho spriahli s najnovšou osem stupňovou automatickou prevodovkou ZF a pohonom všetkých kolies. Rozdeľovanie výkonu má na starosť diferenciál Torsen.

Bentley tvrdí, že facelift má ostrejší vzhľad než predchodzia generácia. Vážne? Asi navštívim očného...

Akceleráciu z nula na sto zvládne za 5 sekúnd (čo nie je na auto s hmotnosťou takmer 2,5 tony zlé) a dych mu dôjde až pri 321 km/h. Bude o ničo stabilnejší v zákrutách, podvozok je totiž širší o pár milimetrov, riadenie je teraz ostrejšie rovnako ako pruženie, ktoré je v porovnaní s predchodcom znížené o desať milimetrov. Kolesá nie sú menšie než 21 palcov a sú obuté do pneumatík Pirelli P Zero.

Interiér je vyčačkaný rovnako ako Mulsanne výbavou Mulliner Driving Specification, v tomto kabriolete bude štandardom. Teda špičkové materiály, ozdobné šitie, koberčeky a väčšia paleta kovových či drevených doplnkov interiéru.