Kultový športiak postavili na legendárne kolesá a spojenie sa vydarilo.
Sú autá, ktoré komplexne opticky upravovať netreba. Focus RS II je jedným z nich.

Sú autá, ktoré komplexne opticky upravovať netreba. Focus RS II je jedným z nich.

Kahn Ford Focus RS je vozidlo, v ktorom je výnimočnosť podporovaná výkonom a vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami. Žiadne masívne optické zmeny od tejto decentnej úpravy nečakajte. Krása sa ukrýva v detailoch. Pod kapotou ostal svalnatý 5-valec Duratec s pôvodným sériovým výkonom 224 kW (305 koní). To je trošku škoda, lebo vieme, že bez väčších starostí je z tohto motora možné získať viac než 350 k. A nie, aj napriek pohonu predných kolies to stále nie je nekontrolovateľný výkon. Úpravy totho kusu sa odohrávali inde.

Nádherne decentná úprava, aj keď pod kapotou hothatchu mohli prikúriť.

Nádherne decentná úprava, aj keď pod kapotou hothatchu mohli prikúriť.

Focus RS získal exteriérové zmeny, medzi ktoré patria červené brzdové strmene, špeciálne tónované sklá, zadný spojler, bočné vetracie otvory, predný a zadný difúzor a vetracie otvory na kapote a ďalšie zníženie svetlej výšky. Všetky spomínané doplnky sú v čiernom matnom vyhotovení, ktoré vynikajúco kontrastujú s modrou farbou karosérie.

V ponuke sú na výber tieto tri veľkosti diskov RS2000.

V ponuke sú na výber tieto tri veľkosti diskov RS2000.

Neopomenuteľným prvkom upraveného Fordu sú unikátne kolesá. Spojenie Focusu RS s vozovkou zabezpečujú zliatinové disky. Na výber sú rozmery 17, 18 a 19 palcov vzrou RS2000, ktoré vznikli v rukách Kahn Design na základe licencie od legendárneho úpravcu fordov - Cosworth. Spoločnosť uvádza, že interiér vozidla ponecháva na vkuse zákazníkov. Každému ho upravia podľa osobitných požiadaviek.