Nosnou konštrukciou je oceľový trubkový rám, v ktorom je pred zadnou nápravou uložený šesť valcový 3.5-liter do V so vstrekovaním Magneti Marelli. Výkon 294 kW (400 k) ide, samozrejme, na zadné kolesá cez sekvenčnú šesť stupňovú prevodovku a keramickú spojku. Najvyšší výkon dáva motor pri 7200 ot a krútiak 422 Nm je k dispozícii pri 6200 ot. Táto vecička, keďže je upečená z karbónu na trubkovom ráme, váži iba 880 kg. Ak by ju niekto poriadne prehnal po trati na limite, musí to byť viac než slušná jazda.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov

Podvozok je plne nastaviteľný s tlmičmi Sachs, Alpine A110-50 brzdí brzdami AP Racing s 356 mm kotúčmi vpredu a 330 mm v zadných kolesách. Rozmermi sa Alpine triafa do Meganu Trophy, na ktorého platforme stojí, má 2625 mm na dĺžku a rozchod kolies 1680 vpredu a 1690 mm vzadu. Do veľkých oblých blatníkov sú vsadené 21" kolesá s pneumatikami Michelin. Že či to má nejakých elektronických pomocníkov? Kdeže, toto je racingový koncept, takže žiadne ABS ani kontrola trakcie tu nie sú. Rozloženie hmotnosti je ale takmer ideálne - 48/52.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov